alava26ViešaŽymėsverslasPraneštiPraneštaPardavimo skatinimasAnketa skirta baigiamojo darbo rašymui. Tik keleta klausimų apie pardavimo skatinimo priemones nulėmusias apsisprendimą įsigyti prekę ar pasinaudoti paslauga.Kokie pardavimų skatinimo veiksniai lemia jūsų apsisprendimą pirkti:Kainų mažinimas ir nuolaidosPakuotės kainaNemokamas prekės ar paslaugos išbandymasPremija arba mažesnė kaina kitai prekei ar paslaugaiKuponai (suteikiantys tam tikrą nuolaidą)LoterijosIš kur sužinote apie vykdomas pardavimų skatinimo priemones:Iš reklamos spaudojeIš reklamos interneteIš TV reklamosPastebėjote prekybos vietojePer vykdomą akciją-pristatymąIš reklaminių lankstinukųRekomendavo parduotuvėjeIš pažįstamųKaip dažnai sprendimą įsygyti prekę ar pasinaudoti paslauga įtakoja pardavimo skatinimas:Kiekvieną dienąKartą per savaitęKartą per mėnesįVisai neturi įtakosKitaVykstant akcijoms, kainų nuolaidų metu Jūs:Įsigyjate tik tas prekes kurių jums reikiaĮsigyjate prekių daugiau negu reikia (kaupiate rezervą)Įsigyjate jums visiškai nereikalingų prekiųĮ akcijas ir nuolaidas nekreipiate jokio dėmesioAr norėdami įsigyti prekių laukiate nuolaidų, akcijų, loterijų, išpardavimų:Ne, niekad nelaukiuKartais laukiuDažnai laukiuVisada laukiuNegaliu pasakytiAr naudojatės internetu norėdami sužinoti apie teikiamas nuolaidas, akcijas:VisadaDažnaiRetaiNiekadaJūsų amžiusmažiau nei 18 metų18-24 metai25-30 metų31-50 metųdaugiau nei 50 metųJūsų lytis:VyrasMoterisGyvenamoji vietaKaimo vietovėRajono centrasMiestasRastos klaidos