Pardavimo aplinka Rimi parduotuvėse

Mes esame VU studentės ir rašome rašto darbą apie pardavimo aplinką Rimi parduotuvėse. Šis trumpas klausimynas yra tiriamojo darbo dalis, todėl maloniai prašome skirti 2 min. atsakymams. Iš anksto dėkojame.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kas Jums apsiperkant parduotuvėje yra svarbiausia?

Kokio tipo pirkėjas esate?

Kiek laiko dažniausiai skiriate apsipirkti parduotuvėje?

Kaip dažnai lankotės Rimi Hypermarket?

Ar apsipirkdama(s) naudojatės pirkinių sąrašu?

Kas dažniausiai paskatina Jus įsigyti neplanuotą prekę?

Kokios kategorijos prekes dažniausiai įsigyjate neplanuotai?

Kur dažniausiai randate prekes, kurias paskui nusiperkate neplanuotai?

Ar bandėte įsigyti maisto produktų rinkinį, reklamuojamą Rimi “Gaminu pats” stenduose?

Kaip vertinate “Gaminu pats” kampaniją? (Rimi interneto svetainėje www.gaminunamie.lt pateikia receptų su ingridientais, kuriuos galima nusipirkti Rimi ir apskaičiuoja patiekalo kainą. Rimi parduotuvėse išstatyti specialūs stendai, kuriuose pirkėjai gali rasti receptų aprašymus ir visus ingridientus vienoje vietoje)

Kaip Rimi Hypermarket aplinka veikia Jus apsipirkimo metu?

Kas Jums labiausiai Rimi parduotuvėje padeda orientuotis?

Kaip manote, ar prekių su nuolaida stendai bei plakatai, skelbiantys apie tam tikras akcijas, sudaro chaotišką Rimi įvaizdį?

Ko, Jūsų manymu, trūksta Rimi Hypermarket parduotuvėms norint pagerinti klientų orientavimasi tarp lentynų?

Kaip įvertintumėte Rimi hypermarket parduotuvių prekių kategorijų išdėstymą?

Renkantis iš vienodai patrauklių prekių, ar prekių užimamos vietos dydis turi reikšmės?

Kurios savybės, Jūsų nuomone, geriausiai atspindi Rimi Hypermarket parduotuves? (1 - atspindi mažai, 5 - atspindi puikiai)

12345
modernumas
ekologiškumas
paprastumas/patogumas
akcijų gausa
platus prekių asortimentas

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Miestas, kuriame gyvenate