Paramos sportui įtaka rėmėjo prekės ženklo įvaizdžiui. "Viči" atvejis.

Šio tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kaip parama sportui įtakoja rėmėjo prekės ženklo įvaizdį. Tikiuosi, kad Jūs sutiksite atsakyti į pateiktus klausimus ir taip padėsite pasiekti vykdomo tyrimo tikslą. Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir konfidencialus. Anketos užpildymas neužtruks daugiau kaip 10 minučių, tačiau Jūsų nuomonė yra labai vertinga.

1. Ar žinote šį prekinį ženklą?

1. Ar žinote šį prekinį ženklą?

2. Iš kur sužinojote apie „Viči“ prekės ženklą?

3. Su kuo Jums asocijuojasi „Viči“ prekės ženklas?

4. Ar žinote, kad „Viči“ teikia paramą sportui?

5. Kurias sporto šakas remia „Viči“ ?

6. „Viči“ paramos sportui įtaka Jūsų apsisprendimui.

7. Žinojimas, kad įmonė teikia paramą sportui, įtakoja mano apsisprendimą rinktis būtent šios, o ne kitos įmonės, prekės ženklu, pažymėtas prekes.

8. Ar Jūs domitės sportu?

9. Jūsų amžius yra:

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų išsilavinimas:

12. Vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį:

13. Gyvenamoji vieta:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą