Parama verslui Lietuvoje

Kaip Jūsų nuomone Lietuvoje galėtų būti patobulinta nefinansinės paramos verslui teikimo sistema?

  1. Daugiau pateikti informacijos.
  2. Greitai priimamas sprendimas. Sąlygų, pristatymo terminų pasikeitimas - netoleruotinas. Skaidrumas
  3. Reikalingas betarpiškas bendravimas su potencialiais paslaugos gavėjais.
  4. Individualesnis priėjimas prie konkrečios įmonės poreikių.
  5. Pradžioje-suteikiama informacija...
  6. bendras pramones informacijos portalas
  7. nezinau
  8. -
  9. Konsultantai turetu buti labiau tiesiogiai susije su verslo, gal net sekmingo verslo atstovai...
  10. Nevilkinti struktūrinių fondų paramos išdavimo.Paraiška priduota beveikmprieš metus bet iki šiol atsakymo dar nėra.Ar tai normalu?
  11. ------
  12. verslo inkubatoriai turėtų pradėti dirbti su įmonėmis. Inkubatorių darbuotojai tapo lupikautojai už projektų rengimą
  13. Esama padėtis ir paramos teikimo sistema gana nebloga, reikėtų ją pakelti į didesnio profesionalumo lygį.
  14. netirime siųlymų
  15. ...
  16. Norėčiau dažniau gauti iš mūsų centro informacijos el paštu apie vykstančius renginius , galimybę gauti informacijos , konsultacijų.
  17. Sistema gal ir nebloga, tačiau reikia didinti jos efektyvumą ir teikimo operatyvuma. Nes atrodo visko yra, o kai reikia ka nors konkretaus gauti, sugaisti daug laiko. Svarbiausia paramos teikėjo darbuotojų kvalifikacija ir meile savo darbui.
  18. Truksta kokybiskumo ir konkretumo,glaustumo...
  19. Suoparastinta ir sukonkretinta. Yra daug paramos teikėjų, deklaruojančių paramą visiems norintiems, bet nėra tikros, paprastos ir efektyvios valstybinės paramos politikos
  20. Galetu buti didesne informacijos sklaida. Bei uz visas paramos priemones informacija galetu buti pateikiama prie "vieno langelio"
  21. Paramą turi teikti su praktine įmonių veikla susidūrę žmonės
  22. Reikia sumažinti "atstumą" tarp įvairių valdininkų ir verslo žmonių, tik tada bus galima spręsti problemas.
  23. Gerai, kad įsteigti VIC. Stiprinti ir plėsti jų veiklą. Žemdirbių yra konsultavimo tarnybos ir dar visokių org.
  24. placiau taikant IT technologijas informacijai pasiekti, bei ivairus mokymai
  25. Teikejai turetu orientuotis ne i savo funkciju atlikima o i kliento poreikius