PARAIŠKŲ PRIĖMIMO INFORMACINĖS SISTEMOS PASLAUGŲ VERTINIMAS (2018)

Komentarai:

  1. Konsultacijų metu neretai išgirstam, kad dar nepatvirtinta, negalim tiksliai pasakyti.
  2. geografinių informacinių sistemų skyriaus darbuotojai yra nuostabūs. kiek kreipiausi iškilus neaiškumams, visada gavau konkretų atsakymą, patarimą. Labai jiems visiems ačiū. Ko tikrai 2018 m. nepasakyčiau apie pagalbos telefoną.
  3. Pagrindinė bėda , kad laiku nera priimti įstatymai ir pradedamas darbas, deklaravimas prasideda, kai nėra aiškūs nei taisyklės, nei galima patvirtinti paraišką. Tai kam tada skelbiama ,kad prasideda deklaravimas, jei paskutinė priemonė, kurią ūkininkas galėjo rinktis buvo patvirtinta paskutinę deklaravimo savaitę? Sumažėtų klaidų, jei galėtume dirbti normaliai. Deklaravimo pradžiai turi būti pasiruošta.
  4. Problemų nebuvo, bet visada yra kur tobulėti :)
  5. Konsultacijos, mokymai davė daug naudos, greitai įsisavinau žinias.
  6. man konsultacijų po darbo neprireikė
  7. Gaunama informacija atsiranda, kai deklaravimas eina į pabaigą
  8. Paraiškų priėmimo metu oficialiai viršvalandžių dirbti neleidžiama, todėl ši paslauga neaktuali.
  9. Apmokymuose prieš deklaravimo pradžią surinktos per didelės grupės kur keli konsultantai nesugebėjo perteikti visos reikalingos informacijos nes pasirinkta buvo individualus mokymas ir labai mažai perteikta informacijos bendrai. Pageidautina, kad mokymai būtų vykdomi bendrai (visai auditorijai), daugiau akcentuojant sudėtingesnes situacijas ir jų sprendimo būdus
  10. Tenkina.