Pacientų paslaugos pasitenkinimo anketa

Anketa skirta surinkti duomenis apie pacientų Lietuvoje pasitenkinimą konkrečia sveikatos priežiūros paslauga, vertinant paslaugos procesą. 

Galima pildyti tiek kartų, kiek esate gavę sveikatos priežiūros paslaugų atvejų.

Tyrimą vykdo Mykolo Romerio universiteto, Sveikatos laboratorija. Kontaktinis asmuo: prof. dr. Birutė Mocekvičienė ([email protected])

Paslaugos (procedūros) pavadinimas (pvz. karieso gydymas, periferinių kraujagyslių stentavimas, šeimos gydytojo konsultacija, kraujo mėginio paėmimas)

  1. Kraujo paėmimas
  2. Šeimos gydytojo
  3. Karieso gydymas.
  4. Kraujagyslių stentavimas.
  5. Ausų užgulimas
  6. Seimos gyd

Sveikatos priežiūros įstaigos, kurioje buvo teikiamos paslaugos, tipas pagal paslaugų pobūdį

Sveikatos priežiūros įstaigos rūšis, kurioje buvo teikiamos paslaugos:

Paslaugos tipas

Ar turėjote gydymo planą (buvote informuotas kas bus atliekama jums, kiek tai truks, kas gali nutikti vėliau?

Kas suteikė informaciją apie gydymo planą?

Ar jums buvo nurodytas gydančio specialisto vardas, pareigos?

Ar užteko informacijos apie būsimą paslaugą?

Ar ieškojote papildomos informacijos apie gydymą, kaip paslaugą, internete?

Ar buvo paskirtas tikslus laikas paslaugos vizitui?

Kas pasitiko atvykus į sveikatos priežiūros įstaigą?

Ar jums buvo pasakyta, kiek laiko teks laukti iki paslaugos pradžios?

Ar jums teko laukti klinikoje, kol pateksite pas specialistą (prasidės procedūra)?

Kiek teko laukti paslaugos pradžios?

Komentaras

  1. Dvi paras.

Ar jums prailgo šis laukimas?

Ar personalas jums pasakė, kas su jumis bus daroma?

Ar gydytojai žinojo, kas parašyta jūsų medicininiuose dokumentuose?

Ar paslauga vyko sklandžiai?

Ar buvo laikomasi sutarto gydymo plano?

Jei turėjote klausimų gydytojui, ar supratote, ką jis jums atsakė?

Ar po paslaugos buvo informuota apie paslaugos sėkmę?

Ar buvo suteikta informacija koks bus po procedūrinis periodas?

Ar pateiktos kelios išeičių alternatyvos – jei komplikacija ar kita kontrolės forma?

Ar turėjote pakankamai laiko pasikalbėti su gydytoju ar kitais darbuotojais apie savo ligą ar problemą?

Ar dalyvavote priimant sprendimus dėl savo gydymo?

Ar jūsų šeima arba artimas žmogus dalyvavo priimant sprendimus dėl jūsų gydymo?

Ar kas nors kalbėjo su jumis apie priežiūrą po gydymo? Pavyzdžiui: Ar turėtumėte užsiregistruoti naujam vizitui, ar turėtumėte apsilankyti pas savo šeimos gydytoją?

Ar susisiekėte su specialistais po paslaugos laikotarpiu?

Ar buvo švaru?

Prašome pakomentuoti

  1. Bet dezinfekcinis skystis kuriuo valė wc smirdėjo klaikiai.
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą