Outlet prekybos centrai: savybių ir pritaikymo Lietuvos rinkai tyrimas
Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas;
Nekilnojamojo turto vadybos studentė Ligita Zujytė
Ką žinote apie Outlet (išparduotuvių) centrų koncepciją ?
- Tos pacios prekes, tik pigiau, praeje sezonai ir pan.
- Žinomų prekinių ženklų ir ne tik išparduotuvė. Išparduodami senų kolekcijų modeliai ir pan.
Ar Lietuvos nekilnojamojo turto vystytojai, finansuotojai investuotų į Outlet centro (išparduotuvių komplekso) projektą ?
- taip
- Ne
Jei investuotų, kuriame Lietuvos mieste ?
Kokios kapitalo grąžos tikėtųsi ?
Ar Jūsų nuomone Outlet centrai bus aktualūs pasibaigus ekonominei krizei ?
- taip
- Ne
Jūsų komentarai
- Outlet PC turetu generuoti didesnius lankytoju srautus, operatoriai - didesnes apyvartas, kad nuomos mokestis pateisintu investuotojo lukescius, nes outlet prekiu antkainiai mazesni. Outlet PC turi buti stiprus traukos taskai patys is saves / tureti traukos taskus (pvz. unikalus inkariniai nuomininkai, kinas ir visa kita, kas trauktu lankytojus ten vykti).
- Lietuvos įmonės tokios kaip Levuo, Apranga, Danbalt, Armitana ir pan.(beje tokių žaidėjų rinkoje ne daug) savo praeito sezono prekes išsiparduoda darydami įvairias akcijas. Neapsimoka nuomotis patalpų, kad išparduoti senas kolekcijas vien dėl to, kad prekės jau nukainotos ar parduodamos už savikainą tam, kad "išsivalyti" sandėlius. Lietuvoje yra vienintelis išparduotuvių centras "Parkas". Tai yra senas, rekonstruotas pastatas, kuris sukuria pridėtinę vertę gretimais esančioms parduotuvems. Kurios dėl to moka didelę nuomos kainą. Iškart gali kilti klausimas kodėl PC "Parkas" yra Apranga. Todėl, kad nuomos kaina 1 Lt. Tai ir yra atsakymas į klausimą - ar apsimoka vystyti naują prekybos centrą.