Outlet prekybos centrai: savybių ir pritaikymo Lietuvos rinkai tyrimas

Ar Outlet veikla Jums

Kokiu tikslu nusprendėte investuoti į Outlet prekybą ?

Faktoriai, kurie turėjo įtakos apsisprendimui nuomotis patalpas Outlet centre

Kokia Jūsų parduodamų prekių apyvarta Outlet centruose palyginus su pardavimais įprastuose prekybos centruose (1- daug didesnė; 5 – daug mažesnė)

Kokio dydžio procentą nuo apyvartos galite skirti nekilnojamojo turto nuomai ?

  1. 10 %
  2. 6-7 %
  3. 10
  4. 5%
  5. 6 - 7 %
  6. 6-8

Kokias savybes Outlet centras kaip nekilnojamojo turto objektas turėtų turėti ?

Kokio dydžio Outlet tipo patalpa yra optimali ?

Kokia mėnesinė apyvarta vienam kv.m be PVM Outlet centre Jums yra ekonomiškai naudinga (pelninga) ?

  1. 800
  2. 300
  3. 800 LTL
  4. 900

Ar manote, kad išprekiavimas specializuotame Outlet tipo centre turi pridėtinės vertės lyginant su pavienėmis išparduotuvėmis? Jei turi, įvardinkite jas

  1. turi: srautai, tikslinis pirkejas
  2. Turi
  3. Uztikrinamas tikslinis lankytoju srautas
  4. Zinoma, tik centrai turi pespektyva del zenklu koncentracijos ir galimai profesionaus valdymo.
  5. Didesni tikslinių klientų srautai

Jūsų komentarai

  1. Jei noresite gauti daugiau informacijos apie realia patirti Lietuvoje ir kitose Baltijos salyse suisparduotuvemis - susisiekite su manimi.
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą