Organizacijos socialinės atsakomybės poveikis įvaizdžiui

GERBIAMAS RESPONDENTE, Klaipėdos universiteto studentė vykdo tyrimą, kurio tikslas - yra sužinoti apie darbuotojų žinomumą kaip vykdoma socialinė atsakomybė jų darbovietėse. Anketa yra ANONIMINĖ. Duomenų slaptumą garantuojame. Tikimės nuoširdaus Jūsų bendradarbiavimo ir prašome užpildyti žemiau pateiktą anketą

Kaip jūs suprantate terminą įmonių socialinė atsakomybė (toliau – ĮSA)?

Kas, Jūsų manymu, yra įmonės, kurioje dirbate, socialinė atsakomybė?(pažymėkite labiausiai tinkamus atsakymus)

Kaip manote, socialinė atsakomybė įtakoja organizacijos veiklos sritis, tokias kaip pardavimai, vartotojų lojalumas ir t.t.?

Kaip organizacija vertina savo socialinės atsakomybės poveikį verslo rezultatams?

Ar sutinkate su teiginiu, jog įmonėje, kurioje dirbate, pakankamai dėmesio skiriama ĮSA?

Kaip manote, ar socialiai atsakinga įmonė bus naudinga Jums kaip darbuotojams?

Ar organizacija aktyviai dalyvauja socialinėse iniciatyvose arba projektuose?

Kokie gali būti ilgalaikiai privalumai įmonei, kuri integruoja socialinę atsakomybę į savo verslo modelį?

Kodėl įmonėms svarbu ne tik skelbti, bet ir praktiškai įgyvendinti socialinės atsakomybės principus?

Jūsų manymu, kaip įmonė gali išmatuoti sėkmingą socialinės atsakomybės įgyvendinimą?

Kaip įmonė gali atskirti autentišką socialinės atsakomybės praktiką nuo vienkartinio rinkodaros triuko?

Kiek, Jūsų manymu, žemiau išvardintos veiklos svarbios įmonės, kurioje dirbate, rezultatams? (Pažymėkite X)

Kaip įmonės socialinė atsakomybė gali paveikti jos įvaizdį?

Jūsų manymu, kaip vartotojai dažnai vertina įmones, kurios aktyviai dalyvauja socialinėje atsakomybėje?

Kaip vertinate įmonės socialinės atsakomybės pastangas?

Kokį poveikį gali turėti neatsakinga socialinė atsakomybė įmonės įvaizdžiui?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Kiek laiko dirbate šioje įmonėje?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą