Organizacijos kultūros vaidmuo žinių dalijimuisi

Mūsų tikslas- išsiaiškinti, kas yra žinių dalijimasis ir kaip jį organizacijoje įtakoja jos kultūra.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Ar sudaroma galimybė kelti kvalifikaciją?

Patinka dirbti su bendradarbiais?

Organizacijos vertybės atitinka darbuotojo vertybes?

Organizacijos struktūra nevaržo gebėjimų atlikti užduotis?

Suprantate organizacijoje galiojančias taisykles ir galite jų laikytis?

Ką Jums reiškia Jūsų organizacija?(galite pasirinkti kelis variantus)

Kur daugiausiai tenka bendrauti su bendradarbiais?

Jei tenka dirbti komandoje, ar Jus tenkina darbinė atmosfera ( draugiškumas, pagalba, tolerancija)?

Jūs manote, kad:

Ar priimant konkrečiai su Jūsų darbu susijusius sprendimus, vadovai teiraujasi Jūsų nuomonės?

Kaip vadovai reaguoja į Jūsų pasiūlymus, idėjas?

Ar galite pats priimti savarankiškus sprendimus savo kompetencijos ribose?

Ar Jus tenkina santykiai su vadovu?

Ko Jus laukiate iš savo vadovo?

Kaip vertinate moralinį-psichologinį klimatą organizacijoje?

Kaip vertinate darbuotojų informatyvumo lygį?

Ar didžiuojatės savo darbu?

Ar rengiami bendri visiems darbuotojams susirinkimai ateities planams svarstyti?

Ar rengiamos bendros šventės, gimtadieniai?

Ar žinote, kokie vadovybės lūkesčiai iš Jūsų darbo?

Ar jaučiate vadovo palaikymą, pasitikėjimą atliekant kasdienines pareigas?

Ar Jums svarbu, kaip vystosi organizacijos veikla?

Ką Jūs manote apie pokyčius organizacijoje?

Nuo mano atliekamo darbo tiesiogiai priklauso organizacijos sėkmė ir nesėkmė