ORGANIZACIJOS KULTŪROS TYRIMAS

Sveiki, esu AK I kurso studentė, studijuojanti įmonių administravimą. Rengiu tyrimą ir kviečiu jame sudalyvauti.

Dekoju, kad sutinkate dalyvauti tyrime. Pažymėkite Jums tinkantį variantą, kai kuriuose klausimuose galimi ir keli atsakymų variantai.

Noriu pažymėti, kad anketa yra anoniminė, o gauti atsakymai bus naudojami moksliniais sumetimais.

Kokiame mieste įsikūrusi organizacija, kurioje dirbate?

Ar organizacija, kurioje dirbate yra didesnės organizacijos padalinys?

Ar organizacijos patalpos, kurioje dirbate yra nuomojamos? Jei taip, kodėl?

Ar organizacijos, kurioje dirbate pastatas yra išsiskiriančios išvaizdos? Jei taip, kodėl?

Ar kabinetų numeriai aiškiai numeruoti ir nėra painiavos jūsų organizacijoje?

  1. Ne nėra
  2. Taip
  3. Nėra kabinetų

Kokios spalvos dominuoja organizacijos biuro interjere?

Ar Jūsų organizacija turi ryškią ir lengvai įskaitomą bei matomą iškabą?

  1. Taip turi visa laiką dirbama ant mūsų įmones išvaizdos ir visa laiką bandoma ją gerinti
  2. Taip
  3. Neturi

Kokios informacijos daugiausia Jūsų organizacijos tekstuose?

Kokius atsiliepimus apie organizaciją, kurioje dirbate, dažniausiai girdite iš savo draugų, kolegų?

Ar organizacijoje, kurioje dirbate, yra darbuotojas, kuris klientui suteiktų visą reikiamą informaciją (pavyzdžiui, kur kreiptis, kur rasti konkretų specialistą ir pan.)?

  1. Taip mūsų specialistai turi viską žinoti
  2. Taip
  3. Taip, šefas

Kaip jus aptarnauja organizacijoje, kurioje dirbate?

Kaip keičiamasi informacija darbe?

Koks pirmas įspūdis, pamačius organizacijos, kurioje dirbate darbuotojus?

Ar žinote, ką reiškia Jūsų organizacijos ženklas?

Ar organizacijoje, kurioje dirbate yra organizacijos simboliką atspindinčių daiktų?

Ar organizacijoje, kurioje dirbate galite atvirai išsakyti savo mintis?

  1. Taip galime
  2. Taip
  3. Taip

Ar Jūsų organizacijoje yra paaukštinimo, pripažinimo ritualų (padėka, akcijos, pareigos)?

  1. Taip yra pagal klasifikavimas galima keltis
  2. Taip
  3. Piniginiai bonusai

Jei girdite neigiamus klientų pasisakymus apie Jūsų organizacijos vadovą ar kitus darbuotojus? Kaip reaguojate, kai išgirstate tokią kritiką?

Kaip reaguojate, kai girdite kritiką iš klientų?

  1. Visa laiką pasiklausiau kas blogai ir kaip galime gerinti viską
  2. Ramiai
  3. Logiškai atkreipiu dėmesį į tuos dalykus dėl kurių reikia stengtis

Ar Jūsų organizacijoje yra:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą