Organizacijos įvaizdis ir reputacija
Šia apklausa siekiama
išsiaiškinti, kaip
šiuolaikinėse organizacijose
darbuotojai įsivaizduoja
įvaizdžio ir reputacijos
valdymą.
Kaip manote, kokia jūsų organizacijos reputacija?
Ar tiksliai žinote, kokį jūsų organizacijos įvaizdį siekiama sukurti?
Ar skiriasi jūsų organizacijos kuriamas ir realiai egsiztuojantis įvaizdis?
Ar išorinei aplinkai apie organizaciją pasakojate tik „gerai arba nieko“?
Ar varžote save, jei aplink yra žmonių, atpažįstančių jus kaip konkrečios organizacijos darbuotoją?
Ar jūs asmeniškai prisidedate prie norimo organizacijos įvaizdžio kūrimo?
Ar eitumete dirbti i organizaciją, kurios reputacija prasta?
Ar asmeninės darbuotojų savybės svarbios organizacijos įvaizdžiui visuomenėje?
Ar konfliktai tarp organizacijos darbuotojų gali įtakoti organizacijos įvaizdį ir/ar reputaciją?
Kaip organizacija turi elgtis, kad jos reputacija nesubliukštų?
Kita, įrašykite:
- Svarbiausia, kad kuriamas ivaizdis butinai atitiktu tikrove. Kitaip paaiskejus tiesai, esamas ivaizd
- tinka visi išvardyti variantai
Kas daro didžiausią įtaką organizacijos įvaizdžiui?
Kas yra organizacijos įvaizdis?
- asociacijos apie ja visuomeneje
- organizacijos atspindys
- Kakas
- sukurtu ivaizdziu, isivaizdavimu apie organizacija visuma.
- ispudis apie organizacija
- /
- Ispudis apie organizacija (partneriu, bei klientai
- požiūris į organizacijos "išvaizdą"
- zmoniu nuomone apie organizacija
- Reprezentacinis veidas.
Ar yra universalus receptas, kurio pagalba bet kuri organizacija gali susikurti gerą įvaizdį?
Kita, įrašykite:
- visi