Organinės ir mokamos komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas
Esu 4-tojo kurso Vytauto Didžiojo Universiteto studentas, studijuoju marketingo vadybą.
Apklausa yra atliekama norint sužinoti socialinių tinklų vartotojų elgsena tam tikrais atvejais.
Apklausa paruošta kuo paprastesnė ir trumpesnė, todėl ilgai netruksite.
Ačiū už Jūsų laiką!
1. Ar naudojatės socialiniais tinklais?
Grafikas
Lentelė
2. Jūsų lytis?
Grafikas
Lentelė
3. Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
4. Ar naudojatės „Facebook“ socialiniu tinklu?
Grafikas
Lentelė
5. Ar naudojatės „Instagram“ socialiniu tinklu?
Grafikas
Lentelė
6. Ar socialiniais tinklais naudojatės kiekvieną dieną?
Grafikas
Lentelė
7. Ar dažnai pastebite Jūsų nesekamų įmonių rodomas reklamas?
Grafikas
Lentelė
8. Ar dažnai pastebite Jūsų sekamų įmonių įrašus savo naujienų sraute?
Grafikas
Lentelė
9. Ar Jus erzina Jūsų nesekamų įmonių reklamos?
Grafikas
Lentelė
10. Kaip manote būtų geriausiai galima sumažinti įmonių įrašų skaičių Jūsų naujienų sraute?
Grafikas
Lentelė
11. Jūsų nuomonę įmonių reklama socialiniuose tinkluose per pastarąjį pusmetį:
Grafikas
Lentelė
12. Ar pastebite kartas nuo karto, kad turinys, kurį automatiškai matote savo socialinių tinklų paskyros sraute, keičiasi (matote vis daugiau informacijos iš draugų, o ne iš įmonių paskyrų, kurios Jums patinka)?
Grafikas
Lentelė
13. Ar manote, kad reklama, kurią matote socialiniuose tinkluose yra susijusi su Jūsų interesais ir pomėgiais?
Grafikas
Lentelė
14. Ar kaip nors reaguojate (spaudžiate patinka, dalintis) į Jums patinkantį įmonės įrašą socialiniuose tinkluose?
Grafikas
Lentelė
15. Ar pasyviai (vieną po kito) žiūrite vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose, kuriuos automatiškai Jums pateikia socialinių tinklų platforma?
Grafikas
Lentelė
16. Ar komunikuojate su įmonę ar prekės ženklu socialiniuose tinkluose, komentarų skiltyje?
Grafikas
Lentelė
17. Ar komunikuojate su įmonę ar prekės ženklu socialiniuose tinkluose naudodamiesi privačios žinutės funkciją?
Grafikas
Lentelė
18. Ar kreipiate dėmesį į žaidimus vykstančius įmonių socialinių tinklų anketose?
Grafikas
Lentelė
19. Ar esate nustoję sekti įmonės paskyra socialiniuose tinkluose, todėl, kad tos organizacijos kuriamas turinys Jus erzina?
Grafikas
Lentelė
20. Ar norėtumėte, kad socialiniuose tinkluose absoliučiai nebūtų jokios reklamos?
Grafikas
Lentelė