Nuotolinis mokymas(is) karantino metu. Antrasis karantinas, anketa STUDENTUI, 2021 m. gegužės-birželio mėn.

Laba diena, gerb. Studente. Prašome skirti laiko dalyvavimui anoniminėje anketinėje apklausoje. Apklausos tikslas - išsisiaiškinti aukštųjų mokyklų studentų patirtis apie nuotolinį mokymą(si) karantino laikotarpiu. Gauti duomenys padės tobulinti nuotolinių studijų organizavimą. Svarbi kiekviena patirtis, leidžianti pamatyti plačiau ir giliau. 

Dėkojame už skirtą laiką.

Linkime sėkmingos pavasario sesijos. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Įvertinkite teiginius

Tikriausia tiesa
Daugiau tiesa, nei netiesa
Nei tiesa, nei netiesa
Daugiau netiesa, nei tiesa
Visiška netiesa
Nuotoliniam mokymuisi reikalingas geras studentų informacinių technologijų raštingumas
Nuotoliniam mokymuisi reikalingas geras dėstytojų informacinių technologijų raštingumas
Nuotoliniu būdu organizuojamos studijos patogesnės, prieinamesnės
Nuotolinės studijos padeda taupyti laiką
Nuotoliniu būdu organizuojamos studijos kokybiškesnės
Nuotoliniu būdu studijuoti sudėtingiau
Nuotoliniu būdu organizuotų studijų metu reikia ženkliai daugiau dirbti savarankiškai
Studijuojant nuotoliniu būdu daugiau išmokstama
Studijuojant nuotoliniu būdu nepavyksta atidėlioti savarankiškų darbų
Nuotoliniame mokymesi glaudesnis ryšys su dėstytoju
Studijuojant namuose gaunama daugiau informacijos iš aukštosios mokyklos administracijos
Studijuojant namuose geresnė komunikacija tarp grupės studentų
Pandemija, karantinas leido suvokti tiesioginio bendravimo privalumus
Pandemija, karantinas suartino studentus
Pandemija, karantinas suartino dėstytojus ir studentus
Nuotoliniu būdu organizuojami atsiskaitymai reikalauja geresnio pasirengimo
Nuotoliniu būdu organizuojami atsiskaitymai sudaro didesnes galimybes nesąžiningam studentų elgesiui
Nuotoliniu būdų organizuojami atsiskaitymai leidžia pasiekti aukštesnių rezultatų
Norėčiau ateityje studijuoti nuotoliniu būdų bent dalį studijų
Antrojo karantino metu studentai ir dėstytojai yra labiau pasiruošę nuotolinėms studijoms nei pirmojo karantino metu
Antrojo karantino metu nuotolinės studijos tapo kokybiškesnės nei pirmojo karantino metu
Antrojo karantino metu dėstytojai ir studentai mažiau stengiasi ir mažiau siekia tobulėti
Studijuojant nuotoliniu būdu jaučiu, kad universitetas labiau manimi rūpinasi
Nuotolinėse paskaitose man labai svarbu, kad dėstytojas būtų įsijungęs vaizdo kamerą
Nuotolinėse paskaitose įjungęs vaizdo kamerą esu aktyvesnis, labiau įsitraukęs į užsiėmimą
Nesant gyvo kontakto su dėstytoju studijų kokybė nukenčia
Mokantis iš paskaitų vaizdo įrašų mokymosi kokybė nenukenčia
Yra dėstytojų, kuriems sekasi vesti užsiėmimus gyvai, tačiau nesiseka vesti užsiėmimų nuotoliniu būdu
Yra dėstytojų, kuriems vesti užsiėmimus nuotoliniu būdu sekasi geriau nei vedė gyvai

Nuotoliniu būdu studijuodamas aš netenku svarbių dalykų tokių kaip (įrašykite):

Kokia aukštosios mokyklos komunikacija jums leidžia suprasti, kad jūs esate universiteto bendruomenės dalis (įrašykite):

Įvertinkite pasirengimą dalyvauti nuotolinėse studijose (nuo 0 - beviltiškai blogai iki 5 - puikiai)

Įvertinkite informacijos kiekį mokslo metų pradžioje

Per mažas
Optimalus
Per didelis
Man reikalingos informacijos kiekis
Man aktualios informacijos kiekis
Su studijomis susijusios informacijos kiekis
Su sveikata susijusios informacijos kiekis
Su savipagalba susijusios informacijos kiekis
Su savanoriškomis veiklomis susijusios informacijos kiekis
Su savišvieta susijusios informacijos kikekis

Įvertinkite informacijos kiekį antrojo karantino metu

Per mažas
Optimalus
Per didelis
Man reikalingos informacijos kiekis
Man aktualios informacijos kiekis
Su studijomis susijusios informacijos kiekis
Su sveikata susijusios informacijos kiekis
Su savipagalba susijusios informacijos kiekis
Su savanoriškomis veiklomis susijusios informacijos kiekis
Su savišvieta susijusios informacijos kikekis

Pandemijos COVID-19 karantino laikotarpis man

Tikriausia tiesa
Daugiau tiesa, nei netiesa
Nei tiesa, nei netiesa
Daugiau netiesa, nei tiesa
Visiška netiesa
Galimybes tobulėti dovanojęs laikas
Galimybes studijuoti dovanojęs laikas
Galimybes bendrauti dovanojęs laikas
Galimybes pailsėti dovanojęs laikas
Galimybes užsidirbti dovanojęs laikas
Asmenybės žlugdymo laikotarpis
Veiklos paralyžiavimo laikotarpis
Bendravimą atėmęs laikotarpis
Baimę, įtampą ir nerimą atnešęs laikotarpis

Karantino laikotarpiu atsiradusį laisvą laiką panaudoju

Tikriausia tiesa
Daugiau tiesa, nei netiesa
Nei tiesa, nei netiesa
Daugiau netiesa, nei tiesa
Visiška netiesa
Bendravimui virtualioje erdvėje
Bendravimui telefonu
Knygų skaitymui
Filmų žiūrėjimui
Rankdarbiams
Studijoms
Mokymuisi papildomų dalykų, nesusijusių su studijomis
Kultūrinėms programoms (spektakliams, parodoms, muziejams ir pan.) on line
Namų remontui
Namų tvarkymui
Maisto gamybai
Sportavimui
Grožio procedūroms
Pasivaikščiojimas
Poilsiui
Tinginiavimui
Darbui
Verslo kūrimui
Naujų projektų rengimui
Darbo paieškai

Įvertinkite (5–aiškiai išreikšta, ...1–beveik nepastebima)

1-beveik nepastebima
2
3
4
5-aiškiai išreikšta
Įvertinkite savo savarankiškumą
Įvertinkite savo norą būti tuo, ką studijuojate
Įvertinkite savo pasitenkinimą dabartinėmis studijomis
Įvertinkite savo indėlį į studijas: pastangas, darbą ir pan.
Įvertinkite savo pasididžiavimą universitetu, kuriame studijuojate

Išvardinkite 3 gero dėstytojo bruožus / savybes prioriteto svarba: 1 pasirinkimas - svarbiausias bruožas / savybė, 2 pasirinkimas - mažiau svarbus, 3 pasirinkimas - dar mažiau svarbus.

Jūsų lytis

Jūs studijuojate

Aukštosios mokyklos ir fakulteto pavadinimas, kuriame studijuojate

Studijuojama mokslo sritis

Šiuo metu Jūs studijuojate

Jūs studijuojate

Jūsų amžius