Nuotolinis mokymas(is) karantino metu. Antrasis karantinas, 2021 m. gegužės-birželio mėn. Anketa DĖSTYTOJUI

Laba diena, gerb. Dėstytojau. Prašome skirti laiko dalyvavimui anoniminėje anketinėje apklausoje. Apklausos tikslas - išsisiaiškinti aukštųjų mokyklų dėstytojų patirtis apie nuotolinį mokymą(si) antrojo karantino laikotarpiu. Gauti duomenys padės tobulinti nuotolinių studijų organizavimą. Svarbi kiekviena patirtis, leidžianti pamatyti plačiau ir giliau. 

Dėkojame už skirtą laiką.

Linkime lengvos pavasario sesijos. 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Įvertinkite teiginius

Tikriausia tiesaDaugiau tiesa, nei netiesaNei tiesa, nei netiesaDaugiau netiesa, nei tiesaVisiška netiesa
Nuotoliniam mokymuisi reikalingas geras studentų informacinių technologijų raštingumas
Nuotoliniam mokymuisi reikalingas geras dėstytojų informacinių technologijų raštingumas
Nuotoliniu būdu organizuojamos studijos patogesnės, prieinamesnės
Nuotolinės studijos padeda taupyti laiką
Nuotoliniu būdu organizuojamos studijos kokybiškesnės
Nuotoliniu būdu studentui studijuoti sudėtingiau
Dėstytojui sudėtingiau organizuoti ir įgyvendinti nuotolines studijas
Nuotoliniu būdu organizuotų studijų metu studentams reikia ženkliai daugiau dirbti savarankiškai
Studijuojant nuotoliniu būdu daugiau išmokstama
Studijuojant nuotoliniu būdu nepavyksta atidėlioti savarankiškų darbų
Nuotoliniame mokymesi glaudesnis dėstytojo ryšys su studentu
Dirbant namuose gaunama daugiau informacijos iš aukštosios mokyklos administracijos
Studijuojant namuose geresnė komunikacija tarp grupės studentų
Dirbant namuose geresnė komunikacija tarp dėstytojų
Pandemija, karantinas leido suvokti tiesioginio bendravimo privalumus
Pandemija, karantinas suartino studentus
Pandemija, karantinas suartino dėstytojus ir studentus
Nuotoliniu būdu organizuojami atsiskaitymai reikalauja geresnio pasirengimo
Nuotoliniu būdu organizuojami atsiskaitymai sudaro didesnes galimybes nesąžiningam studentų elgesiui
Nuotoliniu būdų organizuojami atsiskaitymai leidžia pasiekti aukštesnių rezultatų
Norėčiau ateityje savo darbe taikyti bent dalį nuotolinių studijų / nuotolinio darbo elementų
Antrojo karantino metu studentai ir dėstytojai yra labiau pasiruošę nuotolinėms studijoms nei pirmojo karantino metu
Antrojo karantino metu nuotolinės studijos tapo kokybiškesnės nei pirmojo karantino metu
Antrojo karantino metu dėstytojai ir studentai mažiau stengiasi ir mažiau siekia tobulėti
Dirbant nuotoliniu būdu jaučiu, kad universitetas labiau manimi rūpinasi
Nuotolinėse paskaitose man labai svarbu, kad studentas būtų įsijungęs vaizdo kamerą
Nuotolinio darbo metu įsijungęs vaizdo kamerą esu aktyvesnis, labiau įsitraukęs
Nesant gyvo kontakto su studentu studijų kokybė nukenčia
Mokantis iš paskaitų vaizdo įrašų mokymosi kokybė nenukenčia
Man geriau sekasi vesti užsiėmimus gyvai nei nuotoliniu būdu

Nuotoliniu būdu studijuodami studentai netenka svarbių dalykų tokių kaip (įrašykite):

Kokia aukštosios mokyklos komunikacija jums leidžia suprasti, kad jūs esate universiteto bendruomenės dalis (įrašykite):

Įvertinkite pasirengimą dalyvauti nuotolinėse studijose (nuo 0 - beviltiškai blogai iki 5 - puikiai)

Įvertinkite informacijos kiekį mokslo metų pradžioje

Per mažasOptimalusPer didelis
Man reikalingos informacijos kiekis
Man aktualios informacijos kiekis
Su studijomis susijusios informacijos kiekis
Su sveikata susijusios informacijos kiekis
Su savipagalba susijusios informacijos kiekis
Su savanoriškomis veiklomis susijusios informacijos kiekis
Su savišvieta susijusios informacijos kikekis

Įvertinkite informacijos kiekį antrojo karantino metu

Per mažasOptimalusPer didelis
Man reikalingos informacijos kiekis
Man aktualios informacijos kiekis
Su studijomis susijusios informacijos kiekis
Su sveikata susijusios informacijos kiekis
Su savipagalba susijusios informacijos kiekis
Su savanoriškomis veiklomis susijusios informacijos kiekis
Su savišvieta susijusios informacijos kikekis

Pandemijos COVID-19 karantino laikotarpis man

Tikriausia tiesaDaugiau tiesa, nei netiesaNei tiesa, nei netiesaDaugiau netiesa, nei tiesaVisiška netiesa
Galimybes tobulėti dovanojęs laikas
Galimybes studijuoti dovanojęs laikas
Galimybes bendrauti dovanojęs laikas
Galimybes pailsėti dovanojęs laikas
Galimybes užsidirbti dovanojęs laikas
Asmenybės žlugdymo laikotarpis
Veiklos paralyžiavimo laikotarpis
Bendravimą atėmęs laikotarpis
Baimę, įtampą ir nerimą atnešęs laikotarpis

Karantino laikotarpiu atsiradusį laisvą laiką panaudoju

Tikriausia tiesaDaugiau tiesa, nei netiesaNei tiesa, nei netiesaDaugiau netiesa, nei tiesaVisiška netiesa
Bendravimui virtualioje erdvėje
Bendravimui telefonu
Knygų skaitymui
Filmų žiūrėjimui
Rankdarbiams
Mokslui (darbų analizei, pasirengimui tirti, tyrimams, straipsnių rašymui)
Mokymuisi papildomų dalykų, nesusijusių su darbu aukštojoje mokykloje
Kultūrinėms programoms (spektakliams, parodoms, muziejams ir pan.) on line
Namų remontui
Namų tvarkymui
Maisto gamybai
Sportavimui
Grožio procedūroms
Pasivaikščiojimas
Poilsiui
Tinginiavimui
Darbui
Verslo kūrimui
Naujų projektų rengimui
Darbo paieškai

Įvertinkite (5–aiškiai išreikšta, ...1–beveik nepastebima)

1-beveik nepastebima 2345-aiškiai išreikšta
Įvertinkite savo savarankiškumą
Įvertinkite savo norą būti dėstytoju ir ateityje
Įvertinkite savo pasitenkinimą dabartinėmis darbo sąlygomis
Įvertinkite savo indėlį į kokybiškas studijas: pastangas, darbą ir pan.
Įvertinkite savo pasididžiavimą aukštaja mokykla, kurioje dirbate

Išvardinkite 3 gero dėstytojo bruožus / savybes prioriteto svarba: 1 pasirinkimas - svarbiausias bruožas / savybė, 2 pasirinkimas - mažiau svarbus, 3 pasirinkimas - dar mažiau svarbus.

Išvardinkite 3 gero studento bruožus / savybes prioriteto svarba: 1 pasirinkimas - svarbiausias bruožas / savybė, 2 pasirinkimas - mažiau svarbus, 3 pasirinkimas - dar mažiau svarbus.

Jūsų lytis

Jūs dirbate

Aukštosios mokyklos ir fakulteto pavadinimas, kuriame dirbate

Jūsų mokslo sritis

Jūsų amžius