NUOTOLINIO MOKYMO(SI) PARAMOS TEIKIMO POREIKIŲ ANALIZĖ BESIMOKANČIŲJŲ (VILNIAUS UNIVERSITETO MATEMATIKOS IR INFORMATIKOS FAKULTETO STUDENTŲ) ATŽVILGIU

Aš, Agnė Pustovoitaitė, vykdau tyrimą apie nuotolinio mokymo(si) paramos teikimo poreikį VU MIF studentų atžvilgiu. Jūsų sąžiningi ir nuoširdūs atsakymai pagelbėtų objektyviai įvertinti studentų nuotolinio mokymo(si) paramos teikimo poreikių svarbą, siekiant adekvačiai ir efektyviai suplanuoti paramos teikimą bei sukurti studentų paramos teikimo modelį.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokiai amžiaus grupei Jūs priklausote?

Kokia Jūsų lytis?

Kur Jūs gyvenate?

Kaip dažnai naudojatės interneto ryšiu?

Ar turite namuose galimybę naudotis interneto ryšiu?

Jei turite galimybę naudotis interneto ryšiu namuose, ar esate patenkinti naršymo sparta, ryšio kokybe?

Ar Jūs dirbate šiuo metu?

Ar naudojatės kompiuteriu darbe, studijų fakultete?

Jei turite galimybę naudotis interneto ryšiu darbe, studijų fakultete, ar esate patenkinti naršymo sparta, ryšio kokybe?

Ar norėtumėte, kad Jūsų studijų programai būtų teikiama nuotolinio mokymo(si) parama, pvz., atsirastų galimybė paskaitų klausytis internetu?

Kaip manote, kokie yra didžiausi studijų, kurioms teikiama nuotolinio mokymo(si) parama, privalumai?

Kokie, Jūsų manymu, nuotolinio mokymo(si) paramos teikimo Jūsų studijuojamai studijų programai trūkumai?

Kaip manote, jei Jūsų studijuojamai studijų programai būtų teikiama nuotolinio mokymo(si) parama, ar Jums reiktų kuratoriaus, kuris dalį mokymosi laiko skirtų Jūsų apmokymams dėl pakitusios mokymosi metodikos?

Ar Jūsų manymu nuotolinio mokymo(si) paramos teikimas VU MIF būtų reikalingas?

Jei Jūsų studijuojamai programai būtų teikiama nuotolinio mokymo(si) parama, ar sutiktumėte mokėti už tai?