Nuotolinio mokymo kursų klausytojams.

Vytauto Didžiojo Universiteto, socialinių mokslų fakulteto andragogikos studentė Simona Gražytė atlieka tyrimus, siekdama išsiaiškinti nuotolinio mokymo privalumus ir trūkumus besimokančiojo akimis. Maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus, kadangi Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Anketa yra anoniminė, surinkti duomenys bus panaudoti moksliniam darbui.

1. Jūsų amžius (Įrašykite)

  1. 51 metai
  2. 25
  3. 45
  4. 37
  5. 50
  6. 37
  7. 35
  8. 40
  9. 30
  10. 21
…Daugiau…

2. Lytis (Pažymėkite)

3. Ko siekiate/siekėte mokydamiesi nuotoliniu būdu? (Pažymėkite jums tinkančius variantus.)

3 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. Darbas su sia programa buvo itrauktas i vieno is studiju dalyko plana.
  2. Dalykas buvo privalomas.
  3. Tai buvo privalomas kurso dalykas.
  4. -

4. Ar mokymasis nuotoliniu būdu padėjo Jums įgyvendinti jūsų siekius?

5. Kokiai nuotolinio mokymo kursų formai teiktumėte pirmenybę? (Pažymėkite jums tinkančius variantus

5 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. Vaizdo paskaitos daznai buna nuobodzios arba per ilgos.
  2. vaizdo ir garso konferencijos
  3. -

6. Kokia nuotolinio mokymo forma Jums teko mokytis?? (Pažymėkite jums tinkančius variantus.)

6 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. -

7. Ar Jūs buvote patenkinti savo nuotolinio mokymo kursų forma?

8. Jei buvote nepatenkinti, tai dėl kokių priežasčių? (Įrašykite)

  1. nepatogu
  2. buvo per daug spausdinto teksto, kuri labai sunku skaityti kompiuterio ekrane, buvo išleista knyga, tai daugiau mokiausi iš tos knygos nei virtualiu būdu.
  3. trukinejo rysys, letai atvertinejo skaidres, medziaga
  4. -

9. Kaip norėtumėte studijuoti nuotoliniu būdu? (Pažymėkite Jums tinkančius variantus.)

9 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. -

10. Kaip Jūs studijavote nuotoliniu būdu?

10 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. -

12. Jūsų nuotolinio mokymo kursų trukmė atitiko Jūsų poreikius?

12 (a) Jei mokymo kursų trukmė neatitiko, arba atitiko jūsų poreikius dalinai, parašykite kodėl?

  1. Truko per ilgai
  2. Kursai truko per ilgai, perdaug istesti buvo
  3. Truko per ilgai
  4. esu mokiusis keliuose kursuose. Vienas kursas buvo intensyvus- t.y. teko mokytis realiu laiku visa savaite, klausant paskaitu nuotolinio mokymo klaseje. Tai sudetinga dirbanciam zmogui. Geriau buna, kai uzduotis galima atlikti pvz. per savaite.
  5. Nes dalyko trukme buvo ribota, buvo sunku laiku speti atlikti visas uzduotis.
  6. per daug laiko
  7. mokomasis kursas truko gana ilgai, buvo neįdomu mokytis.
  8. Pritrūko daugiau laiko idomiems dalykams išsiaiškinti.
  9. nelabai aiškiai patikta medžiaga buvo...

14. Kokiu būdu bendraujate su savo nuotolinio mokymo kuratoriumi (-e) , administratoriumi (-e)? (Paž

14 (a) Jei su savo nuotolinio mokymo kuratoriumi, administratoriumi nebendraujate, įrašykite kodėl?

  1. Nera tokio
  2. -

28. Kas jūsų manymu, labiausiai įtakoja nuotolinio mokymosi paslaugų kokybę? Pasirinkite atsakymus.

28 (a) Jei manote, kad kiti veiksniai, įrašykite kokie.

  1. -

29. Kurso vadovas pateikia visą reikalingą medžiagą apie tai, kaip prisijungti prie kurso

30. Kurso vadovas informuoja apie mokymosi procesą?

31. Kurso vadovas informuoja apie mokymosi metodus?

32. Kurso vadovas informuoja apie atsiskaitymus?

33. Kurso vadovas informuoja apie vertinimo būdus?

34. Kurso vadovas planuoja mokymąsi iš anksto, parinkdami mokymosi užduočių tolygų atlikimo tempą?

35. Kurso vadovas laiku teikia grįžtamąjį ryšį?

36. Kurso vadovas Nuolat vertina kursų kokybę, leisdami kurso dalyviams išsakyti savo nuomonę

37. Kurso vadovas gelbsti grupiniuose užsiėmimuose ar jų organizavime

38. Kurso vadovas suteikia galimybę pataisyti užduotis ir vėliau pristatyti atsiskaitymus

39. Ar jūsų kurso vadovai informuoja/informavo Jus apie esamas mokymosi galimybes šalyje?

40. Ar jūs patenkinti savo nuotolinio mokymo kursų kokybe? (Pažymėkite jums tinkantį variantą)

41. Ko jūsų manymu, trūksta ar trūko jūsų nuotolinio mokymo kursams? (Įrašykite)

  1. Tikslesnio užduočių formulavimo. Vertinimo kriterijų įvardijimo.
  2. Truko linksmiau pateiktu paskaitu, kursas buvo beprasmiskai istestas.
  3. Idomiau pateiktos mokymosi medziagos, greitesnio tempo.
  4. Idomiau pateiktos medziagos
  5. Pateiktos praktines uzduotys nelabai atitiko teorijos kurso, pernelyg daug teorines medziagos reikejo isisavinti ir tam sugaisti zymiai daugiau laiko nei buvo paskaiciuota.
  6. Esu dalyvavusi keliuose mokymo kursuose pagrindines problemos technines: interneto trikdziai, rysio problemos sinchroniniu paskaitu metu. Nesusipratimai su kolegomis arba kuratoriais. Viskas vyksta kur kas leciau negu tradcinese paskaitose.
  7. Laiko
  8. Tiesiog normaliai pateiktos mokymosi medziagos, kuri butu pritaikyta butent tokio pobudzio kursams, o ne butu nupiltas vadovelis.
  9. kadangi visa medžiaga, buvo perkelta iš knygos tai kursai buvo tas pats kaip skaityti knygą ir atsakinėti per atsiskaitymą klausimus apie skaitytą medžiagą, norėjosi ko nors įdomesnio.
  10. praktiniu uzduociu vaizdo konferenciju
…Daugiau…

42. Kodėl nutarėte mokytis nuotoliniu mokymosi būdu? (Pažymėkite jums tinkančius variantus.)

42 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. Toks budas dar naujas ir todel idomus
  2. Buvo privalomas.
  3. tai buvo privaloma, nes tai buvo vienas iš kurso dalykų.
  4. -
  5. buvo paskaita

43. Kas Jums yra svarbu mokymosi procese? (Pažymėkite jums tinkančius variantus.)

43 (a) Jei atsakymas kitas, įrašykite

  1. -
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą