NUOTAIKŲ PERTEIKIMAS, PANAUDOJANT DAILĖS RAIŠKOS PRIEMONES VAIKŲ DARŽELYJE

Gerbiami pedagogai, esu Vilniaus kolegijos, pedagogikos fakulteto, ikimokyklinio ugdymo pedagogikos studijų programos absolventė. Rašau baigiamąjį darbą tema: „Nuotaikų perteikimas, panaudojant dailės raiškos priemones vaikų darželyje“ ir atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti kokiomis dailės raiškos priemonėmis dirba pedagogai ikimokyklinėse įstaigose, bei kaip tai yra naudinga ugdant vaikus. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir pateikti bakalauro baigiamajame darbe. 

 Būsiu dėkinga, jei atsakysite į šiuos klausimus. Anketa yra anoniminė.

NUOTAIKŲ PERTEIKIMAS, PANAUDOJANT DAILĖS RAIŠKOS PRIEMONES VAIKŲ DARŽELYJE
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūsų studijų metu buvo pakankamai skiriama dėmesio ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymui dailės raiškos priemonėmis? ✪

2. Kokias dailės raiškos priemones naudojate su vaikais užsiėmimų metu? ✪

3. Kokių veiklų metu su vaikais naudojate dailės raiškos priemones? ✪

4. Kiek laiko per savaitę užsiimate dailės užsiėmimais su vaikais? ✪

5. Ar vaikai noriai dirba su jūsų siūlomomis dailės raiškos priemonėmis? ✪

6. Kaip manote, ar grupės aplinka lemia vaikų nuotaiką? ✪

7. Ar pedagogai privalo analizuoti vaikų nupieštus piešinius? ✪

8. Kaip manote, ar dažnai vaikai atskleidžia savo nuotaikas piešiamuose piešiniuose? ✪

9. Ar analizuojate vaikų piešinius? Jei taip, ką juose įžvelgiate?  ✪

10. Jei analizuojate vaikų piešinius, ar kalbate apie juos su vaikais?  ✪

11. Ar stengiatės dailės raiškos priemonėmis atskleisti vaikų nuotaiką? Taip/ Ne/ Kartais ir kodėl? ✪