Nuomonės formuotojų indėlis į reklamos poveikį vartotojų sprendimams

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek laiko per dieną praleidžiate socialiniuose tinkluose?

2. Kokius socialinius tinklus naudojate daugiausiai?

3. Kiek influencerių sekate?

4. Kaip dažnai matote influencerių reklamas?

5. Ar Jums svarbu, kad influenceris naudotų produktą asmeniškai?

6. Ar nuomonės formuotojų daromos reklamos dažnai skatina Jus pirkti?

7. Ar influencerių bendravimas su sekėjais padidina Jūsų pasitikėjimą jais?

8. Ar Jums svarbu, kad nuomonės formuotojas, kurio reklama pasitikite, turėtų gerą reputaciją?

9. Kokį poveikį Jums turi influencerių nuolaidų kodai?

10. Ar didelį poveikį Jūsų sprendimams daro nuomonės formuotojų reklama lyginant su televizijos ar kitomis reklamomis?