Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
33
prieš beveik 2mėn.
Edilija
Pranešti
Pranešta
Nuomonės formuotojų indėlis į reklamos poveikį vartotojų sprendimams
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
1. Kiek laiko per dieną praleidžiate socialiniuose tinkluose?
0-1 val.
2-3 val.
4-5 val.
5 val. ir daugiau
2. Kokius socialinius tinklus naudojate daugiausiai?
,,Instragram”
,,YouTube”
,,Tiktok”
,,Facebook”
,,Twitter”
Kita
3. Kiek influencerių sekate?
1-5
6-10
11-15
15 ir daugiau
Neseku visai
4. Kaip dažnai matote influencerių reklamas?
Kiekvieną dieną
Keletą kartų per savaitę
Keletą kartų per mėnesį
Reklamų nematau
5. Ar Jums svarbu, kad influenceris naudotų produktą asmeniškai?
Taip
Ne
6. Ar nuomonės formuotojų daromos reklamos dažnai skatina Jus pirkti?
Niekada
Retai
Kartais
Dažnai
7. Ar influencerių bendravimas su sekėjais padidina Jūsų pasitikėjimą jais?
Taip
Ne
Neturi reikšmės
8. Ar Jums svarbu, kad nuomonės formuotojas, kurio reklama pasitikite, turėtų gerą reputaciją?
Visai nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Reklama nepasitikiu
9. Kokį poveikį Jums turi influencerių nuolaidų kodai?
Mažą
Vidutinį
Didelį
Neturi jokio poveikio
10. Ar didelį poveikį Jūsų sprendimams daro nuomonės formuotojų reklama lyginant su televizijos ar kitomis reklamomis?
Mažą
Vidutinį
Didelį
Nedaro jokio poveikio
Siųsti atsakymą