Nuolaidų vaidmuo internetinės parduotuvės lojaumui
Gerbiamas Respondente,
esu Vilniaus universiteto Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistratūros studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokį vaidmenį turi nuolaidos internetinių parduotuvių lojalumui. Šiame klausimyne naudojama nuolaida suprantama kaip tiesiogiai prekei suteikta nuolaida, kai parodoma buvusi kaina ir galutinė kaina su jau pritaikyta nuolaida. Anketoje visi klausimai susiję su pirkimu iš elektroninių parduotuvių, todėl jei nesate pirkę internetu, šios anketos nepildykite. Ši apklausa yra anoniminė, Jūsų pateikti atsakymai yra reikalingi objektyvių tyrimo rezultatų gavimui.
Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui