Neigiama reklama ir visuomenės elgesys: ribos tarp viešųjų ryšių ir manipuliacijos

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar dažnai pastebite neigiamą reklamą?

2. Ar manote, kad neigiama reklama yra efektyvi?

3. Kokius jausmus dažniausiai sukelia neigiama reklama?

4. Ar neigiama reklama keičia jūsų nuomonę apie reklamuojamą produktą?

5. Kiek pasitikite reklama, kuri kritikuoja konkurentus?

6. Kur dažniausiai pastebite neigiamą reklamą?

7. Ar neigiama reklama skatina jus pirkti reklamuojamą produktą?

8. Ar manote, kad neigiama reklama yra etiška?

9. Ar socialinių tinklų algoritmai dažniau rodo jums neigiamą reklamą?

10. Kokią įtaką neigiama reklama turi jūsų požiūriui į prekės ženklą?