NEĮGALIŲ MOKINIŲ INTEGRACIJOS GALIMYBĖS NAUDOJANT MENO TERAPIJĄ

Gerbiama(-s) respondente,

 

Esu Karolina Andriuškevičiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos socialinės pedagogikos ištęstinių studijų VI kurso studentė. Šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą, kuriuo siekiu ištirti protinę negalią turinčių mokinių integracijos galimybes naudojant meno terapijos metodus Alytaus miesto mokyklose. Anketos pildymas užtruks apie 10 – 15 min. Anketoje nėra nei teisingų, nei neteisingų atsakymų, man tiesiog svarbi jūsų nuomonė. Garantuoju anonimiškumą, tyrime bus naudojami tik apibendrinti tyrimo rezultatai.

7. Kuris meno terapijos metodas, Jūsų nuomone, teikia didžiausią naudą turintiems protinę negalią?
Visos terapijos naudingos, efektyvumas - kiekvienam vaikui individualiai
Visos