Neformalių grupių bei subkultūrų įtaka paauglių ugdymo procesui mokykloje

Subkultūrų įtaka kenkia paauglių ugdymo procesui mokykloje, nes:

  1. jie yra BAUGŪS ( Bent jau gotai)
  2. Nemanau kad kenkia.
  3. -
  4. Jie niekam nekenkia
  5. Mokytojai ne visada susikalba su tokiais moksleiviais
  6. aka
  7. Nemanau, kad kenkai
  8. nes jie asiduoda grupei o ne mokslams
  9. Nes mokytojams trūksta tolerancijos ir supratimo. Daugelis net neskiria subkultrų.
  10. vienų subkultūrų atstovai smerkia kitus, taip tarp paauglių kyla nesantaika ir taip kurstoma netolerancija tarp kitų.
  11. nekenkia
  12. nekenkia, pats paauglys turi pasirinkti, kiek laiko skirs mokslams, o kiek draugams, taip pat priklausantiems kokioms nors subkultūroms
  13. mokyklose mokosi ne vienai subkultūrai prijaučiantys moksleiviai. Tarp jų dažnai kyla ideologijų konfliktai, kuriuos spręsti jaunuoliai dar nėra įgudę.
  14. Pažįstu žmonių priklausančių subkultūrai, pvz. metalistai, ir jie ne ką prasčiau mokosi nei aš, nei kiti. Kad esu kitokio stiliaus, dar nereiškia, kad nesu žmogus, negaliu būti protingas, mokytis, domėtis... (Apskritai, šis klausimas yra labai netolerantiškas neformalų subkulturų atžvilgiu)
  15. Nekenkia
  16. JI NEKENKIA, gali šiek tiek neigiamai įtakoti, bet ir tai retai
  17. Nekenkia
  18. jie kitaip supranta mokslą
  19. dažnai paauglys priklausydamas subkultūrai, nori būti ne tik išvaizda panašus į tos grupės narius, bet dažnai ir elgiasi kaip kiti grupės nariai. neigiamas požiūris į mokymąsi, gali būti tarsi autoritetas.
  20. buriuojasi į gaujas.
  21. jie per daug susireišminę
  22. nes tokie paaugliai mazai dalyvauja mokyklos gyvenime
  23. teiginiui nepritariu
  24. Paprociai uzim laiko:dDDDDDDDD.... niu ka as zinau, netrugdo...
  25. nori pasirodyti vienas pries kita.
  26. pagimdo nereikalingu bendravimo problemu. Vercia kaip nors reaguoti i patei9kiama vaizda ir subkulturos apraiskas.
  27. Nežinau
  28. kai kuriu subkulturu atstovams gali buti savotiskai geda daug/gerai mokytis
  29. galbūt tai atima daug laiko ir gero mokinio įvaizdis kenkia gero subkultūros atstovo įvaizdžiui.
  30. Subkultura niekuo deta. Kas tingi mokytis, ras bet ka, kas tai pateisintu.
  31. jie užsiima ne mokslu o kitokiais su subkultūra susijusiais dalykais ir tai jiem yra svarbiausia
  32. nes jų emocinė būsena dažnai yra įtempta
  33. jie susidarę kitokį "pasaulį" ir nelabai nori pripažinti esamas tiesas. Tačiau būna išimčių, jie laiku pastebima.
  34. paaugliai lengviau pasiduoda itakai, bet ne visada teigiamai.
  35. nekenkia
  36. Nebūtinai
  37. sukuria tam tikras taisykles, kurios prieštarauja bedrai priimtoms elgesio normoms
  38. Viskas priklauso nuo aplinkos, mokytoju, tevu poziurio i paaugliu saviraiska, jei jie jausis nesuprasti ir netoleruojami - maistaus ir protestuos, tokiu atveju bus daug sunkiau juos suvaldyti ar itakoti ju ugdyma.
  39. Manyčiau tai priklauso nuo mokymo įstaigos, jos bendro požiūrio į jaunimo subkultūras, kokios dominuoja jaunimo subkultūras toje mokymo įstaigoje.
  40. niekas nekenkia
  41. klaidingas klausimas!! Nes jis jau fornuoja neigiama prasme apie subkulturas!!
  42. O KODEL JI TURI KENKTI? KAS PER KVAILI TEIGINIAI?
  43. kas čia per klausimas?
  44. nebūtinai kenkia,jeigu savo subkultūroje nepamiršti mokslo
  45. kai kurių subkultūrų atstovai mokykloje yra skriaudžiami
  46. pvz emo vaiksto amzinai paniure!!!!!
  47. Nekenkia, nes tai priklauso nuo paties zmogaus.
  48. Nes jie žiūri į savo įvaizdį ir "rauna" kietus", o mokslai jiems paskutinėj vietoj..
  49. is ju buna pasisaipoma.
  50. kaikuriu subkulturu zmones nesupranta, jie jauciasi nesuprasti, suglume
  51. ji nekenkia niekuo.
  52. Labiau prota atstovauja stilius nei mokslas.
  53. jie nepasiruose mokintis
  54. galbūt jie praranda nora mokytis
  55. nekenkia.
  56. nekenkia
  57. nemanau, kad kenkia, nebent kartais su tokiais paaugliais blogiau sutaria kiti mokiniai ar mokytojai
  58. nesutinku su siuo teiginiu
  59. tai trikdo mokytojus.Juokauju,kiekvienas paauglys labai daug laiko skiria savo stiliui ,kartais daugiau nei mokslui.
  60. -
  61. kaikurie is ju pradeda nebelankyti mokyklu ir panasiai.
  62. kai kurie subkulturu atstovai save iskelia auksciau kitu, vyksta tarpusavio kovos. Taip pat subkulturoms priklausanciu zmoniu "susibegimai, susiejimai" trukdo mokytis, nes atima daug laiko.
  63. nekenkia