Neardomosios kontrolės kokybės ir aptarnavimo tobulinimas, X įmonės atžvilgiu

 

Esu Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos, Mechaninių technologijų inžinerijos antro kurso studentas. Atlieku apklausą siekiant išanalizuoti X įmonės neardomosios kontrolės sferos silpnąsias vietas ir jas patobulinti.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis? :

Jūsų amžius? :

Jūsų išsilavinimas? :

Jūs esate? :

Kaip dažnai susiduriate su neardoma kontrole? :

Kaip vertinate UAB "X" įmonės veiklą?

Kurio ofiso neardomosios kontrolės paslaugas renkatės ar ten dirbate? :

Kurias neardomosios kontrolės paslaugas dažniausiai renkatės? :

Įvertinkite kiek įtakos Jums turi kiekvienas iš žemiau išvardintų UAB "X" pasirinkimo kriterijų? (1 balas – visiškai nesvarbu, 10 balų – labai svarbu)

Kaip vertintumėte Neardomosios kontrolės specialistų:

Puikiai
Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Blogai
Darbo kokybę
Laiką per kurį atliekamas darbas
Paslaugumą
Profesionalumas
Saugumą
Problemų sprendimą

Įmonės darbuotojo aptarnavimo kokybės vertinimas:

Ar tenkina UAB "X" kainos ir kokybės santykis?:

Svarbiausi kokybės vertinimo kriterijai:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nevisai sutinku
Nesutinku
Apčiuopiamumas
Saugumas
Pasitikėjimas
Komunikabilumas
Paslaugumas
Prieinamumas
Kompetentingumas
Reagavimas
Patikimumas

Paslaugų kokybės kriterijai pagal svarbą:

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Nesvarbu
Darbuotojų paslaugumas
Darbuotojų profesionalumas
Problemų sprendimas
Aptarnavimo kokybė

Reagavimo kokybės kriterijų vyravimas UAB ,,X” įmonėje

Galimos nekokybiško aptarnavimo priežastys:

Veiksmingiausios priemonės kokybiškam neardomosios kontrolės aptarnavimui atlikti:

Ar jums svarbu, kad kontrolė būtų atliekama pagal atitinkamus EN ISO standartus?:

Ar yra pasitaikę situacijų, jog NK specialistas, atvykęs pas jus į įmonę prašo jūsų, jog paskolintumėte įrangos?:

Ar yra tekę, jog Jums arba Jūs grąžino, grąžinote radiografijos juostas po kontrolės dėl kažkurio kaltės?