Naujos prekės įvedimas į rinką

Ši anketa parengta V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos pirmo kurso studentų. Atliekame tyrimą apie naujos prekės įvedimą į rinką „Super koldūnai" . Duomenys rinkti šioje anketoje bus skirti tik marketingo tyrimo tikslui pasiekti. Mes garantuojame Jūsų anonimiškumą. Kiekvienas pateiktas galutinis atsakymas mums yra svarbus. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar perkate šaldytus maisto produktus?

Kuriame dažniausiai prekybos tinkle perkate šaldytą produkciją?

Kurią šaldytą produkciją perkate dažniausiai?

Į ką atkreipiate dėmesį pirkdami šaldytus gaminius?

Ar pirktumėte koldūnus su vištienos ir sūrio įdaru?

Ar pavadinimas „Super koldūnai" atkreiptų Jūsų dėmesį?

Ar pirktumėte „ Super koldūnai" gaminį (400g) už 2,14 € ?

Kokia Jums priimtina kaina koldūnų asortimente (400g) pakuotė?

Koks Jūsų nuomone, turėtų būti koldūnų pakuotės dydis?

Koks „ Super koldūnai " pakuotės dizainas atekreiptų dėmesį?

Ar turi įtakos įsigijjant šaldytą prekę pakuotės kokybiškas, tvirtas įpakavimas?

Ar perkate koldūnų pakuočių daugiau vienetų, kaip yra siūlomos akcijos ar specialūs pasiūlymai?

Kaip dažnai perkate koldūnus?

Ar turi įtakos pakuotėje nurodyti žaidimai, konkursai jūsų prekės įsigijimui?

Ar reklama turi įtakos nusipirkti šaldytą produkciją?

Kokia akcijos reklama labiausiai Jus sudomina?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis