Nauja kurjerio paslauga
Rašau diplomini darbą kurio tema "Sezoniškumo įtaka X įmonės veiklos rodikliams".
nagrinėjamoji įmonė teikia taksi paslaugą. Tam kad sumažinti neigiama sezoniškumo įtaka rudens - žemos sezonų, norių pasiūlyti plėsti paslaugų spektrą.
UAB „ X“ plėsdama savo paslaugų spektrą galėtų pasiūlyti naują kurjerio paslaugą. Klientas neišeidamas iš namų šalto sezono metu galėtu gauti prekę tiesiai į namus
UAB „ X“ taksi vairuotojai galėtų apsipirkti kliento pasirinktoje parduotuvėje ir pristatyti visas prekes į namus.
Bendrovės savininkai galėtų pagalvoti apie tokia galimybė kaip pasirašyti sutartys su maisto ruošimo įstaigomis. Tai būtų tokios įmonės kurios neturį savų automobilių, bet norėtų, kad jų maistą galima būtų pristatyti į namus. Klientas užsisakęs tokią paslaugą galėtų greitai gauti norimą patiekalą iš mėgstamo restorano, nes taksi automobiliai paparastai stovi visose Klaipėdos miesto dalyse.
Kurjerio paslaugomis galėtų pasinauduoti ir labai užsiemę tėvai arba negalinti dėl pugos ar kitų nenumatytų dalikų būdingu žiemos sezonui pasitikti ar nuvežti vaikus į mokyklą.
UAB „Klaipėdos taksoma“ plėsdama paslaugų spektrą, galėtų pasiūlyti klientų lojalumo programą. Pirmą kartą pasinaudojęs kurjerio paslaugomis klientas užpildo ankėta, kur nuruodo kontaktinius duomenys.
Sekančio pristatimo metų klientas gauna vardinė UAB „Klaipėdos taksoma“ klubo kortelė. Su šią kortelė bendrovė savo ištikimiems klientams galės pasiūlyti ypatingas nuolaidas ir privilėgijų sistemas. Kiekvinai kortelei bus priskirtas unikalus numeris. Kai klientas pasinaudoja UAB „Klaipėdos taskoama“ teikiamomis paslaugomis jam yra priskiriami taškai.
Surinkes 10 taškų klientui taikoma 3 proc. pristatymui, surinkus 25 taškus klientas gauna 3 proc. nuolaida pristymui ir 5 procentų nuolaida pravažiavimui. Surinkus daugiau nei 50 taškų klientas tampa ypatingų klientų ir gauna 10 proc nuolaida pravažiavimui, bei pristatimui.