Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
372
prieš beveik 18m
Žymės
visuomenė
simbaxe23
Pranešti
Pranešta
NARKOMANIJOS PREVENCIJA MOKYKLOJE - MOKSLEIVIAMS
anketos duomenys bus panaudoti išsiaiškinti kaip vykdomos narkomanijos prevencijos priemonės mokykloje, ar jos efektyvios ar ne.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Iš kurios Lietuvos dalies esate?
šiaurinės
pietinės
vakarinės
rytinės
Ar esate girdėjęs apie narkomanijos problemą mokykloje, kurią lankote?
taip
ne
Kokią literatūrą apie narkotikų vartojimą esate skaitę?
tai, kas šia tema rašoma laikraščiuose, žurnaluose
tai, kas rašoma vadovėliuose
knygą
brošiūrėles apie narkotikus, jų vartojimo pasekmes
nelabai domiuosi ta tema, nes ji man neaktuali
Kokia dalis moksleivių Jūsų mokykloje yra vartoję narkotikų?
iki 5%
5-10 %
10-20%
20-30%
30-40 %
daugiau nei 40 %
Koks yra pagrindinis narkomanijos vaikų tarpe didėjimo veiksnys?
santykių šeimoje silpnėjimas (tėvų darbas užsienyje,užimtumas, mažėjanti kontrolė,nesugeb.bendrauti)
neveiksmingos narkomanijos prevencijos programos/ priemonės mokykloje
moksleivių neužimtumas
kita
Kokia programa yra veiksmingiausia sprendžiant narkotikų problemą mokykloje?
narkomanijos prevencijos
alkoholio ir rūkymo prevencijos
sveikos gyvensenos ugdymo programa
Ar dažnai per pamokas mokytojai kalba apie narkotikų žalą?
taip, dažnai
be narkotikų žalos yra daug svarbesnių dalykų, kuriuos reikia atlikti pamokų metu
pamokų metu mokomės
užsimena tiek, kiek tai paliečia nagrinėjamą temą
Ar per jūsų klasės valandėles kalbama apie narkotikų žalą?
kalbame apie visas problemas neišskirdami narkomanijos problemos
taip, dažnai
daugiau dėmesio skiriama alkoholio ar rūkymo problemoms, nes jos akivaizdesnės mokykloje
Kokiu būdu auklėtoja dažniau kalba apie narkotikų žalą?
apie psichoaktyviųjų medžiagų vartojimą (aiškina jų sukeliamą žalą,kad vartojimas nenaudingas)
apie sveikatos stiprinimą
Kaip klasės auklėtoja kalba apie narkotikų žalą?
su visa klase, neišskiriant moksleivių
individualiai su vaikais, kurie dėl savo pažeidžiamumo gali pradėti vartoti kvaišalus
individualiai su vaikais, pasižyminčiais probleminiu elgesiu dėl kvaišalų vartojimo
Ar klasės auklėtoja kada kalbėjosi atskirai su jumis apie šią problemą?
taip
ne
Ar klasės auklėtoja yra kada kalbėjusi atskirai su kitu bendraklasiu apie tokius polinkius?
taip, kelis kartus
taip, dažnokai
ne
nežinau
Kas dažniausiai jums aiškina mokykloje apie narkotikų žalą?
Specialistas, kurį pasikviečia mokykla
Pareigūnas, kurį pasikviečia mokykla
Specialistas, dirbantis mokykloje
Kai kurių dalykų mokytojai
Visi mokytojai
Ką iš anksto žinote apie skaitomą paskaitą narkomanijos tema?
dieną, kada tai turėtų būti
žinau, kas skaitys ir kokia tema konkrečiai kalbės
apie paskaitą dažniausiai sužinau tą pačią dieną
žinau iš anksto auklėtojos reikalavimus pasiruošti paskaitai
Jei pasirinkote d variantą, pasakykite, kokius reikalavimus auklėtoja nurodo:
prieš paskaitą paaiškina, kokia bus tema ir jos tikslas
iš anksto prašo apgalvoti rūpimus klausimus
suskirsto moksleivius pagal amžių
suskirsto moksleivius į grupes: nevartojantys, svyruojantys, tam pritariantys
iš anksto nesu informuotas, kokius konkrečius veiksmus auklėtoja prašo atlikti
Kas turėtų inicijuoti projektus narkotikų vartojimo tematika
patys moksleiviai
soc. pedagogas
tam tikrų dėstomųjų dalykų pedagogai
visų dėstomųjų dalykų pedagogai
Kokie projektai patys veiksmingiausi?
vienkartiniai
tęstiniai
kuriuose dalyvauja bent kelių pomėgių moksleiviai (pvz. sportas ir muzika)
finansuojami tam tikrų institucijų
be finansavimo
Kokios priemonės veiksmingiausios kovoje su narkomanijos problema mokykloje?
didelė papildomų būrelių pasiūla su materialiniu aprūpinimu
auklėtojų domėjimasis auklėtiniais bei nuoširdus bendravimas su jais
išvykos į specialius centrus, kur realiai pamatoma, kaip narkomanai iš tiesų atrodo
informacija, kurią pateikia mokytojai dalykininkai
moksleivių privalomas testavimas
galimybės vaikams dirbti ir užsidirbti
moksleivių piešinių parodos surengimas
paskaitos, kuriose dalyvauja išgiję narkomanai
tėvų domėjimasis kaip vaikams sekasi mokykloje
knygų apie narkotikus skaitymas vienkartinis projektas
vaikų užimtumo skatinimas
tęstinis projektas
lektorių paskaitos apie narkotikus
diskusijos
stovyklų rengimas
sveikatingumo įgūdžių lavinimas
Kam naudingiausia būtų skirti lėšas kovoje su narkomanija mokykloje?
moksleivių testavimui
knygų leidimui
brošiūrėlių leidimui ir dalijimui
lektorių, policijos pareigūnų paskaitoms
moksleivių užimtumui didinti (popamokinė veikla, stovyklos)
projektų finansavimui
pedagogų kvalifikacijos kėlimui tuo klausimu
Ar didesnis finansavimas turi įtakos kovoje su narkomanija?
žinoma, nes manęs nebedomina tradicinės iniciatyvos
pastebimas didesnis noras dalyvauti finansuojamame projekte
taip, bet finansavimą turi pajusti patys moksleiviai, o ne pedagogai
ne
Kokius prevencijos metodus dažniau naudoja mokytojai kalbėdami apie narkotikų žalą?
informavimo (pasakoja)
įgūdžių formavimo
Ar kalbėjotės atskirai su socialiniu pedagogu apie narkotikų žalą?
taip
ne
Siųsti atsakymą