Muzikos grupės populiarinimas

Gerb. Respondente,

Vilniaus dailės akademijos, Kultūros vadybos ir kultūros politikos magistro studijų studentė Vilmina Navickaitė atlieka tyrimą, kurio tikslas įvertinti ryšių su visuomene svarbą muzikos grupės populiarinime. Apklausa anoniminė. Apibendrinti tyrimo duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais.

Atidžiai perskaitykite kiekvieną klausimą, bei pažymėkite Jūsų nuomone tinkamiausią.

Dėkojame už bendradarbiavimą. Sėkmės!

Muzikos grupės populiarinimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų socialinė padėtis:

Iš kur dažniausiai sužinote apie naujas muzikines grupes?

Ar jums daro poveikį grupės žinomumas klausantis muzikos?

Ar esate susidūrę (girdėję) su viešaisiais ryšiais?

Kaip manote, kokias geriausia naudoti priemones, norint išgarsinti muzikinę grupę?

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Reklama žiniasklaidos priemonėse;
Vieši, nemokami pasirodymai;
Dalyvavimas labdaros renginiuose
Muzikiniai įrašai internete;

Kaip manote, kas muzikos grupėje turėtų plėtoti viešuosius ryšius?

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prodiuseris
Vadybininkas
Grupės nariai

Kaip manote, kuri žiniasklaidos priemonė yra efektyviausia, didinant muzikinės grupės populiarumą?

Kaip manote, koks kuriamas įvaizdis pateikiamas visuomenei labiausiai didina muzikinės grupės populiarumą?

Kas jūsų nuomone svarbu populiarinant muzikinę grupę?

NesvarbusDaugiau nesvarbus, nei svarbusDaugiau svarbus, nei nesvarbusSvarbus
Patrauklus, įsimenantis įvaizdis;
Išskirtinė, profesionaliai atliekama muzika;
Gerai organizuoti viešieji ryšiai;