Motyvacijos daroma įtaka dėmesio sutelkimui mokymosi metu

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Aš esu?

Kiek laiko be pertraukos galiu sukoncentravęs dėmesį produktyviai mokytis?

Kaip vertinčiau savo mokymosi pasiekimus? (čia padaryti dešimtbalės sistemos įsivertinimą)

Koks veiksnys turi daugiausia įtakos tavo dėmesio stokai mokymosi metu??

Ar visai neturėdamas motyvacijos vis tiek gali išlaikyti sukoncentruotą dėmesį paskaitos/pamokos metu ar savarankiškai besimokydamas namie??

JEIGU PASIRINKAI ATSAKYMUS “negaliu” ARBA “įvairiai” (atsakymas į 5 klausimą parodo ar žmogui motyvacija yra veiksnys turintis įtakos dėmesio išlaikymui mokymosi metu ar ne, jeigu neturi įtakos tuomet jo atsakymai toliau nebus tikslūs)

Ar dažnai prarandi motyvaciją paskaitos/pamokos metu klausytis dėstytojo/mokytojo dėl to, kad aplinkos sąlygos toje situacijoje tam nėra palankios?Ar dažnai prarandi motyvaciją paskaitos/pamokos metu klausytis dėstytojo/mokytojo dėl to, kad aplinkos sąlygos toje situacijoje tam nėra palankios?

Kas sukuria tokias nepalankias aplinkos sąlygas?

Ar motyvacijai mokytis turi įtakos tavo tos dienos fizinė savijauta? (nuovargis, liga, alkis)?

Ar tavo motyvacijai mokytis turi įtakos mintys apie ateitį ar susikurti tikslai?

Ar motyvacijai mokytis įtakos turi tavo emocinė būklė? (liūdesys, laimė, įsimylėjimas)?

Ačiū už atliktą apklausą, ji bus panaudota „Dėmesio stokos mokymosi metu tiriamajam” darbui.