Mokytojų naudojami vertinimo metodai

Gerbiamas (-a) mokytojau (-a),

Kasdienėje pedagoginėje veikloje mokinių vertinimo metodai vaidina svarbų vaidmenį, padedant ne tik įvertinti mokinių žinias, bet ir skatinti jų tobulėjimą. Ši apklausa siekia išsiaiškinti, kokius vertinimo metodus naudojate savo praktikoje ir kaip juos vertinate.

Jūsų atsakymai padės geriau suprasti dabartinę mokinių vertinimo sistemą ir suteiks vertingų įžvalgų apie galimus jos tobulinimo būdus, kurie gali padėti mums visiems tobulėti kaip pedagogams.

Raginame Jus skirti kelias minutes savo laiką šiai apklausai. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl būkite atviri ir sąžiningi atsakydami į klausimus. Jūsų atsakymai bus laikomi konfidencialiais ir bus naudojami tik analizei.

Mes tikime, kad kartu galime pagerinti švietimo praktiką ir padėti mokiniams pasiekti geresnių rezultatų. Ačiū, kad prisidedate prie šio proceso!

Prašome pasinaudoti žemiau pateiktais klausimais ir dalyvauti apklausoje:

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia yra Jūsų dėstoma dalykinė, švietimo pagalbos sritis?

Kokiame švietimo lygmenyje dėstote, teikiate švietimo pagalbą?

Kokius vertinimo metodus dažniausiai naudojate savo pamokose? (galimi keli variantai)

Kaip vertinate naudojamų vertinimo metodų efektyvumą?

Kiek laiko skiriate studentų vertinimui per mėnesį?

Ar naudojate technologijas vertinimo procese?

Kokias technologijas naudojate vertinimui? (galimi keli variantai)

Kaip dažnai atnaujinate savo vertinimo metodus?

Kaip renkatės vertinimo metodus?

Ar konsultuojatės su kolegomis dėl vertinimo metodų?

Kokiuose šaltiniuose informuojatės apie vertinimo metodus?

Kokia yra Jūsų nuomonė apie galimybę individualizuoti vertinimo metodus?

Kaip vertinate studentų atsiliepimus apie vertinimo metodus?

Kokius komplimentus, apdovanojimus, paskatinimus ar kompimentus taikote studentams už gerus rezultatus? ✪

Įrašykite kokius skatinimo metodus taikote

Ar pastebėjote, kad studentų sėkmės lygis priklauso nuo naudojamų vertinimo metodų?

Kokios pasekmė jei naudojate tradicinius vertinimo metodus?

Kiek daug dėmesio skiriate mokinių savęs įsivertinimui pamokose?

Kokias galimybes matote tobulinant šiuos vertinimo metodus?

Ar Jūsų manymu, mokyklai reikia platesnės vertinimo metodų įvairovės?

Kokiuose tyrimai ar metodikos gerina mokinių vertinimo metodus?