Mokytojų gebėjimas įtraukti pradinių klasių mokinius, turinčius autizmo spektro sutrikimų, į fizinio ugdymo pamokas
Gerbiamas/a respondente,
Esu Erika Eivaitė, Lietuvos sporto universiteto Fizinio aktyvumo ir visuomenės sveikatos studijų programos ketvirto kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema – Pradinių klasių mokytojų savaveiksmiškumas įtraukti mokinius, turinčius autizmo spektro sutrikimų, į fizinio ugdymo pamokas.
Labai prašau Jūsų pagalbos užpildyti šią anketą, kuri užtruks apie 5-7 minutes. Apklausa yra anonimiška, atsakymai bus apibendrinti ir naudojami tik moksliniais tikslais. Jeigu kils klausimų, galite susisiekti el. paštu: [email protected].
Žemiau pateikiamas mokinio, turinčio autizmo spektro sutrikimą, apibūdinimas.
Mokinys, turintis autizmo spektro sutrikimą, turi:
a) reikšmingų socialinio bendravimo su bendraamžiais ir mokytojais sunkumų,
b) reikšmingų sunkumų komunikuojant, tiek suprantant, kas yra sakoma, tiek kalbant,
c) specifinį, pasikartojantį elgesio modelį , kuris trukdo mokymuisi ir dalyvavimui.
Ačiū už Jūsų laiką ir nuoširdžius atsakymus!