Mokytojo įvaizdis
Sveiki, esu Guoda, Kauno kolegijos Įvaizdžio dizaino studijų programos studentė. Šia apklausa siekiu ištirti, kiek mokytojo įvaizdis (apranga, šukuosena, kūno kalba, kalbėjimo manieros ir pan.) turi reikšmės mokymosi procesui.
Apklausa sudaryta iš 13 klausimų, apklausa anoniminė, tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame bakalauro darbe. Ačiū už dalyvavimą!
1) Kiek Jums metų?
- 26
- 18
- 15
- 14
- 14
- 21
- 25
- 50
- 21
- 25
2) Kokios emocijos kyla galvojant apie mokyklą?
3) Jei galite, pakomentuokite
- Buvau nemėgiama asmenybė mokykloje
- esu dvyliktoj klasėj, jaudinuos dėl egzaminų
- Nemalonios dėl daug nuovargio ir kontrolinių darbu, bet einu su nuotaika nes zinau kad susitiksiu su draugais.
- Malonu su hebra susitikt
- Malonu buti su draugais ir tik kelios pamakos kelia nemalonius jausmus
- Man visad buvo reikalingas ryšys su mokytoju, asmeninis vedimas ir palaikymas, ar bent jau paties mokytojo akivaizdus susidomėjimas savo dėstomu dalyku ir gebėjimas tai perduoti mokiniui. ir apskritai mokykloj labiau ieškojau ryšių, negu ko nors mokiausi
- ...
- patiko
- Anksčiau labiau prisimindavo įvairios nuoskaudos, tačiau metams bėgant viskas užsikloja nostalgija, ir lieka gan neutrali nuomonė
- Malonios, nes kiekvieną dieną galėdavau susitikt su draugais, tuo metu neturėjau finansinių įsipareigojimų, buvo daug laisvo laiko
4) Kiek, jūsų nuomone, mokytojo - mokinio santykis turi įtakos norui mokytis?
5) Ar turite/turėjote įsimintiną mokytoją? (Jei atsakymas "ne" pereikite prie 11 klausimo)
6) Dėl kokių priežasčių jūsų mokytojas jums įsiminė?
- buvo rūpestinga, atrodė kad girdi mane. Kai pabėgdavau iš pamokų, ateidavau pas ją pasikalbėt, kartais net prisipažindavau. Jeigu tuo metu pas ją būdavo klasė, tai leisdavo prisėst klasės šone ir veikt ką man reikia, o jeigu laisva, pasidarydavom arbatos ir kalbėdavom įvairiom temom. Ateidavau išsikalbėt, tokia draugystė
- Labai daug padėdavo ir labai gerai sutardavome
- Maloni visada pasakoja kažką įdomu klausytis
- Kantri, maloni ir supranta visus
- Kad būtų į temą - viena mokytoja buvo labai gera pedagogė ir puikiai išmanė savo dalyką, tačiau dėvėjo siaubingus kvepalus, ir niekada nenorėjau kad prieitų. Ar tai dalis įvaizdžio - turbūt
- Ji mylėjo savo dėstomą dalyką. su mokiniais buvo teisinga, neprisimenu ją kada pykus ant mokinių ar moralizavus. Atrodė, kad jai išties rūpi tai, ką pasakoja, ir ką jai atsako mokiniai
- ...
- Nes buvo labai charakteringa asmenybė. Taip pat jai rūpėjo, kad mokiniai išmoktų iki galo visas temas, nelikdavo spragų.
- Labai daug išminties ir gero noro savyje nešiojo
- dalykiškas, negaištantis
7) Ar tai buvo labiau teigiamas, ar neigiamas įspūdis?
- teigiamas
- Teigiamas
- Teigiamas
- teigiamas
- taip
- Taip
- Taip
- taip
- neutralus
- Taip
8) Ar prisimenate, kaip jūsų mokytojas rengėsi, atrodė? (Jei neprisimenate, pereikite prie 11 klausimo)
9) Jei taip, kokia įvaizdžio detalė pirmiausia iškyla prieš akis?
10) Jeigu galite, pakomentuokite įsiminusias mokytojo įvaizdžio detales
- Rusvos spalvos lyg drabužiai, neįsimintini, sijonas. Tiesūs plaukai, kirpčiukai. Neaukšta, smulki, problemos su riešu. Daug kalbėdavo ir kartais pamesdavo mintį
- Rūbai dažnai Šaltų spalvų, derinasi.
- nemalonus kvapas
- taip, šviesūs plaukai iki pečių, gan nedidelis ūgis, buvo smulki, apvalaus veido ir akių, rengdavosi šviesiai, paprastai, kiek etno stiliumi. Ant krūtinės kabėdavo skaitymo akiniai
- ...
- Ji kiekvieną dieną ateidavo su skirtingais batais/aukštakulniais. Ir jie nebuvo tipiški batai, bet spalvingi ir tokie net keistoki. Bet labai patiko.
- Rengėsi tiesiog taip.. elegantiškai hipsteriškai..? Visada žemiškai atspalviais, neerzinančiai
- Sagės, kaklo vėrinys.
- buvo labai smulki, mažo ūgio, tačiau garsaus ir gan skardaus balso, šviesūs plaukai kirpti trumpai, "bliūdeliu"