Mokytojo autoriteto svarba šiuolaikinėje ugdymo įstaigoje
Kaip manote, ar visi mokytojai gali tapti autoritetais savo ugdytiniams? Pateikite savo nuomonę ir bent vieną argumentą.
Tikrai ne. Savimylos, matantys tik savo ambicijas ne.
Ne
Taip, nes mokytojai turejo mokytis tam tikrus mokslus
Ne, nevisi.
Ne visi.Pedagogas negebantis teisingai spręsti problemas,sudomonti dėstomu dalyku autoritetu nebus.
Jei dirba darbą su noru, tai taip.
-
Ne
Visi mokytojai gali tapti autoritetais,jei matys savo ugdytiniuose ne draugų, o asmenybes.
Ne , tikrai ne visi mokytojai gali tapti autoritetu savo ugdytiniams. Nes visi žmonės skirtingi ir visiems neįtiksi.
Kita
Žinoma gali, rodyfdami teigiamą pavyzdį. Vaikai mokosi iš aplinkos, o mokytojai yra labai svarbūs vaiko vystymuisi.
Gali
Nevisi.
Ne visi gali ir tampa
Nemanau, kad visi. Visi mes esame žmones ir visi skirtingi, vieni turi gebėjimų daugiau kiti mažiau.
Taip, jei turės noro
Ne, ne visi mokytojai geba prieiti prie vaiku, tad tapti autoritetais nesugebes
Ne, ne visi mokytojai geba suprasti ko vaikama reikia, priimti juos kaip asmenybes.
Negali, bet turėtų.
Čia priklauso nuo vaiko auklėjimo namuose.
Taip, viskas priklauso tik nuo mokytojo.
Ne visi, tai priklauso nuo to kaip mokytojas elgiasi ir bendrauja su ugdytiniais
Ne. Jei mokytojas neturės meilės vaikams, savo darbui ir negebės sudominti vaikų tai ir neigis jų autoriteto.
Ne, žmonės yra netobuli, žodis "visi" labai stiprus apibendrinimas, mes galime įvertinti tik esama situacija, net jei potencialiai gali visi, bet, kol netampa, negalima pasakyti taip. Akivaizdu, kad nevisi tampa, klausimas skamba retoriškai
Ne, ne visi gali tapti autoritetais savo ugdytiniams.
Manau, kad ne, daug kas priklauso nuo mokytojo charakterio, elgesio, bendravimo.
Ne, nes kaip ir mokytojas taip ir ugdytiniai yra skirtingi žmonės su skirtingomis, manieromis, nuomonėmis ir pnš.
Ne visi
Taip, gali
Ne, nes ne visi gali:
1. Atrasti aukso viduriuką santykiuose! ...
2. Domėtis savo mokiniais! ...
3. Būti atvirus su mokiniais! ...
4. Tapti pavyzdžiu ir mokinių gynėju! ...
5. Pasakyti mokiniams tiesą! ...
6. Darbe venkite šablonų! ...
7. Girti ir palaikyti mokinius! ...
8. Būti kantrūs!
Ne, dauguma mokytojų turi seną požiūrį ir mano kad vaikų baimė priligsta autoritetui.
Jei mokytojas savęs nesusireikšmins, bus paprastas, tai ir bus autoritetas ugdytiniams
Ne. Mokytojų yra įvairių, visi su skirtingomis pažiūromis į darbą, ir ne visi yra verti to autoritetingo mokytojo vardo.
Visi mokytojai turi stengtis buti autoritetais ugdytiniams, nes jie turi rodyti gerą pavyzdį.
Taip
Ne, studentas pedagogo profesiją turi pasirinkti iš pašaukimo, jam turi labai patikti ši specialybė, kitaip jis ne taps autoritetu. mokytojo profesija yra laikoma labai prestižine, o mokytojas autoritetas kaip gerai taikantis mokymo ir ugdymo metodus bei tiksliai vertinantis mokinių gebėjimus ir pasiekimus. Mokytojas ekspertas dažniausiai ir yra mokytojas autoritetas.
Ne visi , daugumai vaikų tėvai yra autoritetas !
Taip, reikia tik noro ir pastangų.
Taip, tačiau turi rasti būda kaip bendrauti su vaikais ir kaip juos sudominti
Taip
Tikrai ne visi. Geriausias mokytojas, tai mokytojas iš prigimties o ne iš pareigos.
NE VISI
Gal nevisi.
Taip. Vaikas vienodai gali mylėti ir savo grupės mokytoją, ir muzikos. Arba sporto trenerį.
Ne.
Svarbu mylėti vaikus.
Vien dėl savo užimamos pozicijos, mokytojas negali būti autoritetu savo ugdytiniams, mokytojui visu pirma reikia užsitarnauti vaikų pagarbą savo darbu.
Gali, tačiau tai ilgas ir nuoseklus darbas
Ne nebūtinai! Visa tai priklauso nuo ugdytinio ir jo tėvų. Nes visų pirma tėvai turi būti autoritetu vaikams.
Butinai, nes mokytojo įgūdžiai, būdami autoriteto komponentu, yra neatsiejamai su juo susiję.
Gali, jei domisi savo darbu, stengiasi jį atlikti gerai ir skiria daug dėmesio kurti ryšį su vaikais.