4.1. Ugdymo strategijos, padedančios vaiko asmenybinei raidai: Grupėje taikau kasdienes vaikams įprastas veiklas padedančias ugdytis vaikų savireguliaciją ir savarankiškumą. Vadovaujuosi dialogiško bendravimo principu, grupėje palaikydama ir inicijuodama nuolatinius dialogus tarp vaikų, tarp vaikų ir suaugusiųjų. Vaikai turi galimybių rinktis ir priimti sprendimus, susijusius su ugdymo(si) procesu bei kitomis situacijomis, sudarau sąlygas vaikams patirti savo priimtų sprendimų pasekmes. Modeliuoju ir taikau strategijas, skatinančias prasmingą vaikų bendradarbiavimą ir tarpusavio paramą. 4.2. Ugdymo strategijos, skatinančios vaiko mokymosi procesą: Naudoju ugdymo strategijas, kurios holistiškai aprėpia visas vaikų ugdymosi sritis. Siūlau veiklas, kurios skatina vaikų susidomėjimą ir kelia jiems naujų iššūkių, žadina kūrybingumą, tyrinėjimą, eksperimentavimą, padeda savarankiškai ieškoti atsakymų, spręsti problemas. Vertinu vaikų įsitraukimo į ugdymosi procesą lygį ir prireikus tinkamai pritaikau veiklas, siekdama, kad visi vaikai aktyviai dalyvautų ugdymosi procese ir pasiektų pažangą. Aš taip integruoju ugdymosi patirtis, kad vaikai akivaizdžiai matytų ryšius tarp išmoktų sąvokų ir jų kasdienės patirties ir gebėtų įgytas žinias pritaikyti realiose situacijose. 4.3. Ugdymo strategijos, palaikančios žaidimą, kaip pagrindinę vaiko veiklą: Žaidimą vertinu kaip ugdymo(si), tyrinėjimų, atradimų, įsitraukimo ir džiaugsmo šaltinį. Taikau strategijas, skatinančias vaikų amžiui ir raidos etapui tinkamą žaidybinę patirtį. Reikalui esant įsitraukiu į vaikų žaidimus. Palaikau žaidimų įvairovę grupėje (pagal vaikų amžių, pomėgius, situaciją.