Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas

Mieli tėveliai,

Jūsų nuomonė labai svarbi atliekant mūsų mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą.

Apklausa yra anoniminė, gautus atsakymus apibendrinsime įsivertinimo ataskaitoje.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įrašykite savo vaiko amžių.

2. Jums pateikiami teiginiai, kurie padeda įvertinti vaiko gerovę. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mano vaikas į mokyklą eina su džiaugsmu.
Mano vaikas mokykloje gerai sutaria su grupės vaikais.
Jaučiu, kad mano vaikas yra saugus mokykloje.
Mano vaikas mokykloje mokomas elgtis pagarbiai, laikytis taisyklių.
Grupės taisyklės pateiktos visiems vaikams suprantamais būdais.
Esu supažindinta(-as) su grupės taisyklėmis.
Mano vaikas mokykloje dalinasi žaislais, knygelėmis.
Mano vaikas pastebi, kai kitas vaikas grupėje yra liūdnas, nusiminęs, kai jam reikalinga pagalba.
Mano vaikas mokykloje skatinamas domėtis savo šeimos istorija, tradicijomis.
Mokytojas su manimi aptaria nerimą sukėlusius ženklus vaiko elgesyje.

3. Išvardinti teiginiai padeda įvertinti ugdymo(si) aplinkas mokykloje, grupėje, kurią lanko Jūsų vaikas. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Grupės fizinė aplinka saugi ir pritaikyta vaikų poreikiams.
Grupės aplinka estetiška, neperkrauta, primena namų aplinką.
Grupės aplinkoje gausu vaizdinės informacijos (plakatų, žemėlapių, knygų, nuotraukų ir kt.).
Vaikų darbai eksponuojami grupės / mokyklos aplinkoje.
Mokyklos kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga, saugi.
Mokyklos lauko erdvės pritaikytos visapusiškam vaikų ugdymuisi.
Mano vaikas pasitiki mokytoju, žino, kad jis pagelbės, kai tik prireiks jo pagalbos.
Užtikrinamas vaikų gyvenimo mokykloje ir namuose tęstinumas (vaikai gali iš namų atsinešti mėgstamus žaislus, kurie padeda jiems užmigti ar nusiraminti ir pan.).
Mokykloje puoselėjamos tradicijos, organizuojamos bendros su tėvais šventės (gimtadienių, valstybinės, kalendorinės ir pan.).
Mokykloje organizuojamos bendros su tėvais išvykos, renginiai.
Mokykloje sudarytos sąlygos mano vaiko poreikių tenkinimui ir gabumų plėtojimui.
Ugdymosi erdvių kūrimas ar modifikavimas aptariamas kartu su tėvais.
Grupėje yra vaikų amžiui tinkamų skirtingos paskirties priemonių, IKT.

4. Išvardinti teiginiai apie mokytojo bendravimą su Jumis dėl vaiko pasiekimų. Pažymėkite Jums tinkantį atsakymą.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Bendraudamas su mokytoju suteikiu informacijos apie savo vaiko stiprybes ir pomėgius.
Su mokytoju aptariu vaiko pasiekimus ir daromą pažangą.
Mokytojas informuoja mane apie vaikui kylančias problemas ir aiškinasi kaip jas sprendžiame.
Mokytojas reguliariai informuoja mane apie vaiko pasiekimus, daromą pažangą.
Informacija apie vaiko pasiekimus ir pažangą suteikiama vadovaujantis konfidencialumo principu.

5. Išvardinti teiginiai apibūdina mokytojo bendravimą su tėvais. Pagalvokite, kiek tai būdinga Jūsų bendravimui su vaiko mokytoja ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai.
Mokytojas kviečia tėvus į grupę vesti ugdomąjį renginį (papasakoti apie savo profesijas, mėgstamas veiklas ir vaikystės knygas, keliones ir kt.).
Bendrų veiklų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus.
Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir interneto forumuose.
Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais.
Mokytojas leidžia susipažinti tik su mano vaiko pasiekimų aplanku ar kitais asmeniniais duomenimis.
Mokytojas aptaria su tėvais numatomus ugdymo tikslus, ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija.
Mokytojas kviečia tėvus dalyvauti rengiant grupės veiklos planus.
Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus.
Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą.
Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą.
Mokykloje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius.
Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones.
Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą mokykloje dirbančių specialistų pagalbą.
Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už mokyklos ribų.

6. Pateikiami teiginiai apibūdina mokyklą. Pagalvokite, kiek tai būdinga mokyklai, kurią lanko Jūsų vaikas ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mokykla yra kūrybinga, taiko švietimo naujoves, dalyvauja įvairaus lygio projektuose.
Tėvai kviečiami dalyvauti rengiant strateginius, metinius planus, ugdymo programą, ugdomosios veiklos planus.
Mokykloje įgyvendinamos vaikams ir tėvams skirtos priemonės vaikų adaptacijos laikotarpiui / perėjimui į pradinį ugdymą palengvinti.
Tėvai dalyvauja mokyklos veiklos įsivertinime.
Su tėvais tariamasi dėl mokyklos veiklos tobulinimo.
Tėvai supažindinami su mokyklos veiklos įsivertinimo / išorinio vertinimo rezultatais.
Mokyklos savivalda aktyvi.
Mokyklos savivaldoje sprendimai priimami skaidriai.
Mokykla renka vaikų / tėvų pasiūlymus, kaip gerinti mokyklos aplinką, ugdymo procesą, bendradarbiavimo būdus.

7. Parašykite, ką Jūs norėtumėte pakeisti mokykloje, ką pasiūlytumėte tobulinti.