Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai. |
| | | | | |
Mokytojas kviečia tėvus į grupę vesti ugdomąjį renginį (papasakoti apie savo profesijas, mėgstamas veiklas ir vaikystės knygas, keliones ir kt.). |
| | | | | |
Bendrų veiklų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus. |
| | | | | |
Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir interneto forumuose. |
| | | | | |
Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais. |
| | | | | |
Mokytojas leidžia susipažinti tik su mano vaiko pasiekimų aplanku ar kitais asmeniniais duomenimis. |
| | | | | |
Mokytojas aptaria su tėvais numatomus ugdymo tikslus, ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija. |
| | | | | |
Mokytojas kviečia tėvus dalyvauti rengiant grupės veiklos planus. |
| | | | | |
Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus. |
| | | | | |
Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą. |
| | | | | |
Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą. |
| | | | | |
Mokykloje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius. |
| | | | | |
Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones. |
| | | | | |
Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą mokykloje dirbančių specialistų pagalbą. |
| | | | | |
Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už mokyklos ribų. |
| | | | | |