Mokyklos vadovų lyderystės ir pedagogų įsitraukimo į skaitmeninės transformacijos veiklas sąsajos
Skaitmeninės transformacijos reiškinys švietime – jau ne inovacija, o aktualija, kuri veikia įvairias ugdymo veiklas ir pačią mokyklos organizaciją. Mokymo ir mokymosi užduotys skaitmeninamos, ugdymo turinys individualizuojamas skaitmeninių įrankių pagalba, o pedagogams keliami nauji skaitmeninės kompetencijos reikalavimai.
Šia apklausa siekiama įvertinti, koks yra mokyklos vadovo vaidmuo ir jo lyderystės raiška skaitmeninės transformacijos kontekste bei kokias tokios lyderystės ir pedagogų įsitraukimo į skaitmeninę transformaciją sąsajas galima identifikuoti.
Anketa yra anoniminė, apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami tik akademiniams tikslams, baigiamojo magistro projekto ataskaitoje. Tikiuosi, nuoširdaus Jūsų dalyvavimo ir aktyvumo!
Pagarbiai,
KTU Vadybos studijų programos magistrantė
Gabija Pukienė
Anketos instrukcija: Kiekvieną teiginį įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, 2 – „nesutinku“, 3 – „nei sutinku, nei nesutinku“, 4 – „sutinku“, o 5 – „visiškai sutinku“.