Mokyklos savęs vertinimas

 

Mokyklos bendruomenės sprendimu renkami mūsų mokyklos savęs vertinimui reikalingi duomenys. Bendru sutarimu buvo nuspręsta giliau pasidomėti ugdymo ir mokymosi sritimi. Mūsų tikslas – pagerinti mūsų mokyklos veiklą, padaryti taip, kad joje mokiniui būtų malonu mokytis, o mokytojui – dirbti. Tam, kad visi kartu išsiaiškintumėme, kur yra mūsų mokyklos stiprybės, o kur – mokytis ir dirbti trukdančios silpnybės, atliekame mokytojų ir mokinių  apklausą.

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Mokytojai, aiškindami pamokos temą, atkreipia mūsų dėmesį į svarbias aplinkybes ar žinias, kurias mes sužinojome per kitų dalykų pamokas

Mokiniams mokykloje organizuojamos įvairių dalykų konsultacijos padeda man geriau mokytis

Per pamokas mokytojai skiria užduotis, kurias reikia atlikti kartu su vienu ar keliais klasės draugais

Pamokos metu mokytojai mane skatina klausti, tyrinėti, ieškoti, bandyti, pritaikyti, analizuoti, spręsti problemas, kurti

Per pamokas atkreipiamas mano dėmesys, kaip praktiškai būtų galima panaudoti įgytas žinias

Jei mokiniams iškyla mokymosi sunkumų, mokytojai randa laiko tiems sunkumams paaiškinti

Greičiau atliekantys užduotis mokiniai, gauna papildomų pratimų

Jei jums pamokos metu prireikia pagalbos atliekant užduotis, mokytojai visada padeda

Mokytojai įvairiais mokiniams patraukliais būdais pristato naują pamokos medžiagą

Pamokos metu jūs galite pasilengvinti užduotis: mokytojui leidus atrinkdami ar sumažindami jų kiekį, naudodamiesi žodynais ar draugų pagalba.

Pamokos metu į užduočių atlikimą įtraukiami visi grupės mokiniai

Mokytojai pamokos metu mokiniams skiria skirtingas užduotis

Su mokytojais nuolat aptariame, ką turime išmokti iš skyriaus medžiagos

Mokytojų padedamas aš mokausi vertinti ir įsivertinti savo paties pasiekimus ir pažangą

Mokytojai laikosi vienodos mokinių vertinimo tvarkos

Mokytojai mokslo metų eigoje su mokiniais aptaria jų mokymosi pažangą, paaiškina, pataria, kaip jie galėtų geriau mokytis

Mokytojų rašomi įvertinimai už atsakinėjimą pamokų metu yra pelnyti

Iš mokytojų rašomų pažymių už atsakinėjimą pamokų metu aš suprantu, kokias temas man reikėtų dar kartą pasikartoti

Mokytojai nelygina mano pasiekimų ir pažymių su kitų klasės mokinių pasiekimais. Mokytojai lygina tik mano ankstesnius pasiekimus su dabartiniais pasiekimais