Mokyklos darbuotojų apklausa „VADOVO KOMUNIKACIJOS STRATEGIJŲ TAIKYMO IR ŠVIETIMO ĮSTAIGOS DARBUOTOJŲ ĮSITRAUKIMO Į TIKSLŲ ĮGYVENDINIMĄ SĄSAJA “

Gerbiamas respondente,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos magistrantūros II kurso studentė ir atlieku tyrimą apie vadovo komunikacijos strategijų taikymo ir švietimo įstaigos darbuotojų įsitraukimo į tikslų įgyvendinimą sąsajas. Maloniai prašau skirti keletą minučių ir užpildyti anoniminės apklausos klausimyną. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius ir pažymėkite, kiek su jais sutinkate, pasirinkdami atsakymą pateiktoje skalėje nuo „visiškai sutinku“ iki „visiškai nesutinku“.

Anketa yra anonimiška, surinkti duomenys bus naudojami tyrimo tikslais ir viešai bus skelbiami tik apibendrinti duomenys.

Nuoširdžiai dėkoju už bendradarbiavimą.

 

Pagarbiai

Karolina Hiksė

[email protected]

 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokiu būdu aktuali informacija (pvz.: apie tvarkaraščius, renginius, susirinkimus ir kita) savo įstaigoje greičiausiai pasiekia Jus? Įvertinkite nuo 1 – dažniausiai iki 6 - rečiausiai:

niekadalabai retairetaikartaisdažnailabai dažnainuolat
Iš kolegų
Tiesiogiai iš vadovų
Interneto svetainėje
Messenger grupėje
El. paštu
Susirinkimo metu

2. Kokiu būdu gaunate aktualią informaciją (pvz.: tvarkaraščiai, renginiai, susirinkimai ir kita) savo įstaigoje? Įvertinkite nuo 1 – nuolat iki 6 - niekada:

niekadalabai retairetaikartaisdažnailabai dažnainuolat
Iš kolegų
Tiesiogiai iš vadovų
Interneto svetainėje
Messenger grupėje
El. paštu
Susirinkimo metu

3. Keliais sakiniais apibūdinkite, kaip suprantate komunikacijos strategiją savo įstaigoje?

4. Kaip dažnai Jūsų vadovas su Jumis bendrauja dėl švietimo įstaigos tikslų įgyvendinimo?

5. Kokiomis formomis dažniausiai vyksta Jūsų komunikacija su vadovu? Pasirinkite visus tinkamus variantus:

6. Kokiomis formomis Jums priimtiniausia komunikacija su vadovu? Pasirinkite visus tinkamus variantus:

7. Įvertinkite savo įstaigos vadovo taikomus komunikacijos metodus. Pateikiamus teiginius įvertinkite nuo atsakymo ,,visiškai sutinku“ iki atsakymo ,,visiškai nesutinku“:

Visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Vadovas kartą per savaitę informuoja darbuotojus apie svarbiausius organizacijos tikslus ir pokyčius.
Vadovas yra pasiekiamas ir atviras tiesioginiam bendravimui su darbuotojais.
Vadovas asmeniškai žodžiu teikia išsamų ir aiškų grįžtamąjį ryšį apie darbuotojų veiklą.
Vadovas raštu teikia išsamų ir aiškų grįžtamąjį ryšį apie darbuotojų veiklą.
Vadovas teikia grįžtamąjį ryšį apie darbuotojų veiklą visiems darbuotojams susirinkimo metu.
Vadovas stengiasi įtraukti darbuotojus į sprendimų priėmimo procesą.
Vadovo komunikacija padeda man aiškiau suprasti mano darbo tikslus ir prioritetus.
Vadovas skatina atvirą dialogą ir idėjų mainus tarp darbuotojų.
Vadovas naudoja įvairius komunikacijos kanalus (pvz., el. paštą, susitikimus), kad pasiektų visus darbuotojus.
Vadovo komunikacijos stilius skatina komandą siekti bendrų tikslų.
Vadovas reguliariai organizuoja susitikimus, kurių metu aptaria svarbiausius organizacijos klausimus.
Vadovas užtikrina, kad visi darbuotojai jaustųsi informuoti apie svarbius sprendimus ir pokyčius organizacijoje.

8. Įvertinkite savo įstaigos darbuotojų įsitraukimo lygį. Pateikiamus teiginius įvertinkite nuo atsakymo ,,visiškai sutinku“ iki atsakymo ,,visiškai nesutinku“:

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Darbuotojai žino įstaigos tikslus ir planus.
Darbuotojai aktyviai dalyvauja nustatant įstaigos tikslus ir planus.
Darbuotojai noriai dalyvauja įgyvendinant įstaigos tikslus.
Darbuotojai dažnai įsitraukia dalyvaudami susirinkimuose ir diskusijose, susijusiose su įstaigos veikla.
Darbuotojai jaučia atsakomybę už įstaigos tikslų pasiekimą.
Darbuotojai dažnai bendradarbiauja tarpusavyje siekiant įgyvendinti įstaigos tikslus.
Darbuotojai dažnai siūlo naujas idėjas, kaip pagerinti įstaigos veiklą.
Darbuotojai yra motyvuoti prisidėti prie įstaigos tikslų įgyvendinimo.
Darbuotojai mano, kad jų pastangos yra vertinamos ir pripažįstamos siekiant įstaigos tikslų.
Darbuotojai palaiko ir skatina vieni kitus, kad įstaigos tikslai būtų pasiekti.

9. Įvertinkite vadovo komunikacijos ir darbuotojo įsitraukimo sąsajas. Pateikiamus teiginius įvertinkite nuo atsakymo ,,visiškai sutinku“ iki atsakymo ,,visiškai nesutinku“:

Visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Vadovo komunikacija skatina mane labiau įsitraukti į švietimo įstaigos tikslų įgyvendinimą.
Vadovo komunikacija padeda man geriau suprasti mano vaidmenį įgyvendinant organizacijos tikslus.
Vadovo komunikacija apie organizacijos tikslus, padidina mano motyvaciją siekti tikslų.
Vadovo komunikacija padeda sukurti pasitikėjimo atmosferą, kuri skatina mano didesnį įsitraukimą į organizacijos veiklą.
Vadovo grįžtamasis ryšys skatina mane efektyviau atlikti savo darbą.
Vadovo komunikacijos atvirumas padeda man jaustis labiau įsitraukusiam į komandinį darbą.
Vadovo komunikacijos prieinamumas padeda man jaustis labiau įsitraukusiam į komandinį darbą.
Vadovo komunikacijos sąžiningumas padeda man jaustis labiau įsitraukusiam į komandinį darbą.
Vadovo komunikacijos nuoseklumas padeda man jaustis labiau įsitraukusiam į komandinį darbą.
Vadovo komunikacijos dažnumas padeda man jaustis labiau įsitraukusiam į komandinį darbą.
Dėl vadovo taikomos komunikacijos strategijos jaučiuosi labiau atsakingas už savo darbo rezultatus.
Vadovo komunikacija strategija padeda man aiškiai suprasti įstaigos tikslus ir kaip galiu prisidėti prie jų įgyvendinimo.
Vadovo komunikacijos strategija prisideda prie mano didesnio įsitraukimo į kasdienę veiklą.

10. Ar turite papildomų pastabų ar pasiūlymų, kaip pagerinti vadovo komunikaciją, skatinančią Jūsų įsitraukimą?

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų lytis:

13. Jūsų pagrindinės pareigos švietimo įstaigoje:

14. Jūsų darbo stažas:

15. Jūsų įstaigos dydis pagal mokinių skaičių:

15. Jūsų gyvenamoji vieta: