Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
62
prieš daugiau nei 20m
Žymės
visuomenė
krista
Pranešti
Pranešta
Moksleivių savirealizacija ir moksleivių užimtumo organizavimas
Apklausa reikalinga kursiniam darbui
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų amžius
iki 18 metų;
18-24 metai;
25-34 metai;
35-49 metai;
50 metų ir daugiau.
2. Jūsų lytis:
moteris
vyras
3. Ar esate susidūrę su pradinių klasių moksleivių problemomis?
taip, mano vaikas (brolis, sesuo) yra pradinukas;
nesu susidūręs(-usi), tačiau ta problema domina;
ne.
4. Ar mokykla - tai tinkama terpė pradinių klasių moksleivių savirealizacijai?
taip; pradinukai turi galimybę išreikšti save mokykloje;
daugiau taip, nei ne; sąlygos saivrealizacijai yra, tačiau kartais pritrūkstama noro;
daugiau ne, nei taip;
manau, ne - mokykloje stengiamasi slopinti individualumą, o tai slopina savirealizacijos norą.
5. Ko trūksta, kad moksleivis savo poreikius ir galimybes mokykloje realizuotų tinkamai?
6. Jūsų manymu, ar pradinių klasių moksleivių užimtumas pamokų metu yra pakankamas?
taip; manau, užimtumas mokykloje organizuojamas tinkamai;
ne; per pamokas dauguma vaikų neturi ką veikti;
manau, kad mokykloje krūvis ir informacijos kiekis per didelis pradinukui.
7. Ar tinkamai organizuojamas popamokinis užimtumas?
ne; vaikai po pamokų neturi ką veikti;
taip; pradinukams suteikiamas didelis popamokinės veiklos pasirinkimas;
tai priklauso tik nuo tėvų.
8. Ar pradinių klasių mokytojai dirba veiksmingai ir kūrybingai?
ne; dauguma jų tik pateikia turimą mokymo medžiagą;
manau, kad per mažai dėmesio skiriama pradinuko individualumui ugdyti;
taip; dauguma mokytojų pažįsta savo mokinius, pritaiko mokymą prie jų reikmių.
9. Pagrindinės kliūtys moksleivių savirealizacijai:
mokytojų nemokėjimas sudominti, leisti pačiam pradinukui mąstyti;
per didelis mokymosi krūvis;
mažas moksleivių suinteresuotumas;
mokinuko bendravimas su mokytoju per daug paviršutiniškas;
individualumo slopinimas mokykloje.
10. Pagrindiniai trukdžiai tinkamai organizuojant moksleivių užimtumą:
lėšų stoka;
užklasinių būrelių stygius;
moksleivių nenoras;
pedagogų abejingumas.
11. Ar reikalingas mokytojo individualus bendravimas su kiekvienu mokiniu?
taip; nes tik tokiu būdu galima pasiekti gerų rezultatų;
ne; mokinukas turi mokytis dirbti kolektyve;
manau, kad mokytojas turi papildomai bendrauti tik su “sunkesniais” mokiniais.
12. Moksleivių savirealizacijos ir moksleivių užimtumo organizavimo vizija.
Siųsti atsakymą