Moksleivių savirealizacija ir moksleivių užimtumo organizavimas

5. Ko trūksta, kad moksleivis savo poreikius ir galimybes mokykloje realizuotų tinkamai?

  1. uzimtumo
  2. turi dirbti specialistas, jei daile, tai meno vaikus turi mokyti ne pradiniu kl. mokytoja o dailes mokytoja
  3. Per mažai dėmesio skiriama vaiko individualumui. Stinga profesionalių mokytojų vienoje ar kitoje srityje.
  4. tikriausiai daugiau laisvės. dauguma mokytojų varžo pradinukų gabumus ir juos vertina neigiamai. o tai sumenkina vaiko pasitikėjimą savimi.
  5. truksta pasitikejimo mokytojais,kurie labail daznai ignoruoja vaikus.
  6. nieko
  7. daugiau dėmesio reiktų skirti vaiko individualiam ugdymui, o ne visos grupės kaip vieno vieneto ygdymui.
  8. Silpna mokyklų materialinė bazė.
  9. vaiko motyvacijos
  10. paskatinimo is tevu ir mokytoku puses, demesio, pagalbos
  11. laisves, reiksti save
  12. Mokytojų kantrybės, išsilavinimo
  13. tinkamo auklejimo, mokytoju, bei moksleiviu noro
  14. mokytojams laiko, galbūt šiek tiek noro. Ir viskas atsiremia į nefinansuojamumą
  15. nzn
  16. finansu
  17. niazinau :)
  18. nieko
  19. dazniausiai truksta laiko, nes kruvis mokyklose gana didelis...
  20. Tinkamu klasioku =]
  21. pedagogu noro padeti mokiniams
  22. Geru kvalifikuotu mokytoju,jie dazniausiai buna silpnai psichologiskai paruosti,truksta igudziu.
  23. Kitokio mokytoju poziurio i pradinukus...
  24. truksta bendraamziu ir vyresniu zmoniu draugiskumo,palaikymo
  25. Iš tikro nenumanau kokia situacija yra šiomis dienomis, tačiau, kai pats buvau pradinukas, tai ir šokau, ir sportavau, ir visokius rakandus dariau per darbelių pamokas, ir t.t. Žinoma, šiomis dienomis vaikams rūpi kompiuteriniai žaidimai, modernūs animaciniai filmukai su Songokais, Batusajais... Gal jiems ir trūksta tų modernių užsiemimų mokyklos klasėse. Iš kitos pusės, gal ir gerai, kad turi galimybę pamynkyti plasteliną ar paspalvinti akvarelia.
  26. galimybiu
  27. Demesingum, kiekvienam individualiai
  28. Manau, trūksta paskatinimo ir laiko, nes mažieji yra labai apkraunami namų darbais.
  29. Nėra didelio pasirinkimo, o tie kurie yra, dažniausiai skirti labai gabiems bei intuaztingiems vaikams, tad šiek tiek susikausčiusiems galimybių mažiau.
  30. daugiau i ji atsizvelgti.
  31. manau daugiau idomesnes veiklos ne tokio didelio spaudimo leisti uzsiim butent kas ji domina.
  32. mokytoju paskatinimo, gal but net tevu pagalbos,apskritai kazkokio pastumejimo parodymo kad tai svarbu ir padeda.
  33. nieko
  34. moksleivio bei mokytojo motyvacijos
  35. Na yra mazoka budu jam pasireiksti.
  36. knygu
  37. savarankiskumo paciu vaiku
  38. Mokymo priemoniu tokiu kaip knygos
  39. Tam reikiamų sąlygų, mokytojų komiteto paramos (žodinės) ir mokinių noro to siekimo.
  40. Litu :DDDDd
  41. Manau, kad reiketu individualiau susipazinti su kiekvienu vaiku,jo norais ir charakterio ypatybemis, atkreipti demesi ir i tevu pageidavimus.