Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas karjerai

15. Kokių žinių, kompetencijų trūksta vygdant mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą karjerai? (įrašykite)

  1. seminarų, poaklbių su psichologais
  2. Visų, nes žinios turi būti nuolat atnaujinamos
  3. Kiekvienas atvejis skirtingas, todėl žinių visada trūks.
  4. Sudominimo, įveiklinimo spec. poreikių turinčių mokinių.
  5. Nėra variantų
  6. Psichologinių
  7. Kaip paskirstyti laiką,pamokos laiką, kad nenukentėtų gabūs ir gerai besimokantys mokiniai, kas dėmesys skiriamas ( o jo reikia ypatingai daug, dirbant su judriais, turinčiais intelekto , mokymosi motyvacijos ir kt. sutrikimų vaikais.
  8. Psichologinių žinių
  9. Noro tai daryti, laiko
  10. Psichologinių žinių