Mokinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymo optimizavimas pradinėje mokykloje.

3. Kokios svarbiausios problemos Jums iškyla, dirbant su elgesio ir emocijų sutrikimų turinčiais vaikais?

  1. Sunku kontroliuoti
  2. mokslinio proceso sutrukdimas
  3. Ar aš jam padedu
  4. Įtraukimas į bendrą veiklą
  5. Agresyvumas prieš kitus vaikus, kai būna atvėju jog gali nepastebėti
  6. nera
  7. .
  8. trukdymas kitiems vaikams
  9. Trūksta informacijos ir atgalinio ryšio iš tėvų
  10. Blogi mokymosi rezultatai
  11. savitrvardos trukumas
  12. emociju valdymas
  13. bėga iš pamokų, blaško vaikų dėmesį
  14. Nesutarimas su tevais
  15. sunku išlikti ramiam
  16. Visada reikia akylai stebėti vaikus netik klasėje bet ir pertraukos metu... trūksta darbuotojų
  17. vaikas visiškai nenori mokintis, ignoruoja visko, ko yra prašoma
  18. Pagalbos mokiniui specialistų trūkumas
  19. Būtina pagalba mokytojo padėjėjo, spec. pedagogo, socialinio darbuotojo, kurie galėtų nukreipti vaiko elgesį reikiama linkme.
  20. Tėvų bendradarbiavimo,
  21. sunku bendrauti su tėvais.
  22. vaikui sunku įsilieti į bendraamžių grupę. Greit supanikuoja. Sunku vaiką būna nuraminti.
  23. žinių stoka
  24. didžiausia problema ta, kad labai sunku vesti pamoką, išmuša iš ritmo, nukenčia klasės darbas.
  25. žiniu stoka kaip elgtis su tokiais vaikais
  26. trukdo vesti pamoką, trūksta mokytojo padėjėjo
  27. trūksta specialistų
  28. sunku bendrauti su šeima.
  29. Sunku dirbti klasėje kitiems vaikams nebelieka dėmesio
  30. Agresyvus jų elgesys, neįsitraukia į pamokos veiklas.
  31. Mažai informacijos ir praktinių seminarų
  32. Drausm4s problema, mokymosi sunkumai
  33. Klasés valdymas
  34. Trukdymas kitiems mokiniams
  35. Pagalbos stoka.
  36. Trukdoma dirbti kitiems vaikams.
  37. Kas kartą mastai ką daryti, ir visada turi ieškot naujų būdų. Nėr pastovumo.
  38. trūksta specialistų, bendradarbiavimo su tėvais
  39. Tėvai niekaip nenori pripažinti, kad vaikui yra sutrikimas ir sunku vaikui suteikti pagalbą.
  40. vaikas yra labai agresyvus, trukdo visos klasės darbą, visada jis išeina su mokytojo padėjėja, bet ji jo niekaip nenuramina. Problema ta, kad mūsų mokykloj begalo trūksta specialistų, nes tokiam vaikui reikia žmogaus, savo srities profesionalo.
  41. kAntrybė
  42. Sunku suvaldyti konfliktines situacijas, kai vaikui užeina pyktis, esu apspardoma, apspjaudoma, iškeikiama.O padėjėjos šiuo metu neturiu. Yra baisu.
  43. Sunku dirbti su kitais vaikais, kadangi iš niekur vaikui užeina pyktis, pradeda rėkti, lakstyti, vaikai tuoj nukreipia dėmesį nuo daryto darbo. Sunku emociškai, o tėvams sakant kas ir kaip, nenori pripažinti, galvoja, kad aš kalta, nes nesusitvarkau. Sunku bendrauti ir bendradarbiauti su tokiais tėvais. Šita problema didžiausia.
  44. tėvų nenoras pripažinti, kad jų vaikui reikia pagalbos.
  45. Trukdo vesti pamoką, nukenčia kiti vaikai
  46. Trūksta bendradarbiavimo su tėvais. Trūksta dar vieno pedagogo, kuris būtų šalia esant kritinėms situacijoms.
  47. To nepripažįsta mokinio tėvai, sunku padėti vaikui
  48. Svarbiausia problema, jog tėvai nebendradarbiauja dėl vaiko gerovės, neatsižvelgia į komentarus bei pasiūlymus.
  49. Kaip skirti dėmesį vienam tokiam vaikui, kai šalia dar 20 vaikų.
  50. Dalyvauja tik toje pamokoje kurioje idomu jam. Jei pamoka jam nebepatinka jis lenda po stalu, rėkia, dainuoja, trukdo kitiems vaikams. Jei jis nedominuoja žaidimų ar pamokų metu jis stengiasi tada trugdyti kitiems.
  51. Sutelkti jo dėmesį į dėstomą dalyką ir nuraminti jam susijaudinus.
  52. Nenori mokytis, bėga iš pamokų, trukdo pamoką, agresyvus
  53. Neiškyla
  54. Labai trūksta padėjėjų
  55. Žinių stoka.
  56. Mokytojo padėjėjo trūkumas
  57. Kitų vaikų dėmesio blaškymas. Pagalba atliekant užduotis.
  58. Savitvardos poreikis, emocijų įsižeminimo galimybės, konsultacijų su mokinio pagalbos specialistais.
  59. Praktinių patarimų stoka - kaip padėti tokiam vaikui, kaip su juo dirbti.
  60. Labai trukdo dirbti, susikaupti klasės draugams. Kartais nukenčia fiziškai.
  61. Nuotaikų kaita, negatyvios emocijos