Mokinių mokymosi pasiekimai-anketa mokytojams

Mieli Kolegos, Šiuo klausimynu siekiama sužinoti Jūsų nuomonę apie mokyklos mokinių mokymosi pasiekimus. Pasiekimai klausimyne yra suprantami ne tik kaip bendrojo lavinimo dalykų mokymosi rezultatai, bet ir kaip mokymosi, pažinimo, socialiniai gebėjimai, kūrybiškumas, iniciatyvumas. Prašome vertinti mokyklą apskritai. Mokyklos savęs vertinimo grupė
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

I. Pažymėkite, ar pritariate teiginiams, apibūdinantiems mokyklos mokinių pasiekimus ir jų panaudojimą ugdymo tobulinimui. Vertinkite ne savo veiklą, bet mokyklą apskritai.

1. Mūsų vaiko mokykla mokiniams teikia tikrai kokybišką išsilavinimą ✪

2. Manau, kad mūsų mokykla tinkamai parengia mokinius tolesniam mokymuisi/studijoms ✪

3. Kiekvieno mokinio dalyko gabėjimų pažanga yra pastebima ir įvertinama ✪

4. Mokykloje kiekvieno mokinio bendrųjų gebėjimų pažanga yra pastebima ir įvertinama ✪

5. Mokinių pažymiai gerai atspindi pasiekimų kokybę ✪

6. Mokykloje yra tinkama informacijos apie mokinių mokymosi rezultatus kaupimo sistema ✪

7. Informacija apie mokyklos mokinių mokymosi rezultatus yra tinkamai analizuojama ✪

8. Informacija apie mokyklos mokinių mokymosi rezultatus tinkamai panaudojama ugdymo tobulinimui ✪

9. Mokykloje yra veiksminga mokinių skatinimo sistema ✪

II. Įvertinkite, ar pakankamai dėmesio, Jūsų nuomone, skiriama atskirų dalykų gebėjimų ugdymui. Nesvarbu, kad nemokote vieno ar kito dalyko, bet dalyje sričių bendrą mokinių išprusimą tikrai galite įvertinti.

1. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių kalbinio (gimtosios kalbos) raštingumo ugdymui ✪

2. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių kalbinio (užsienio kalbos) raštingumo ugdymui ✪

3. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA:mokinių matematinio raštingumo ugdymui ✪

4. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių gamtamokslinio raštingumo ugdymui ✪

5. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių informacinės kultūros ir kompiuterinio raštingumo ugdymui ✪

6. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių kultūrinio išprusimo didinimui ✪

7. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių sportinei veiklai ✪

8. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių meninės raiškos galimybių plėtojimui ✪

9. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių sveikatinimui ir sveikai gyvensenai ✪

10. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių profesiniam informavimui ir orientavimui ✪

11. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių mokymosi mokytis gebėjimų plėtojimui ✪

12. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: aktyvaus ir sąmoningo mokymosi skatinimui ✪

13. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokymui pasirinkti siektiną rezultatą (ką ir kokiu lygiu jis išmoks) ✪

14. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: metakognityvinių strategijų (įsiminimo, informacijos atrankos, mąstymo būdų) mokymui ✪

15. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: bendravimo tarpusavyje ir su suaugusiais normų įtvirtinimui ✪

16. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių visuomeninio aktyvumo plėtojimui ✪

17. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: bendro, komandinio darbo gebėjimų ugdymui skatinimui ✪

18. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių pilietiškumo ir patriotizmo ugdymui ✪

19. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: tolerancijos kitai nuomonei, kitai kultūrai, skirtingoms socialinėms grupėms ugdymui ✪

20. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: domėjimosi politiniais ir/arba kultūriniais įvykiais ✪

21. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių iniciatyvumo, aktyvumo skatinimui ✪

22. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių kūrybingumo plėtojimui ✪

23. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: gebėjimo veikti naujose, nestandartinėse situacijose ugdymui ✪

24. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių savarankiškumo ugdymui ✪

25. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių pasitikėjimo savo jėgomis skatinimui ✪

26. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokinių dalyvavimui įvairiose organizacijose (skautų, maironiečiių ir pan.) ✪

27. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: nuostatos prisiimti atsakomybę už savo veiksmus ugdymui ✪

28. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: nuostatos užbaigti tai, kas pradėta, ugdymui ✪

29. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokymui kelti tikslus ir jų siekti ✪

30. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokymui įsivertinti savo žinias ir gebėjimus ✪

31. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokymui planuoti ir efektyviai naudoti savo laiką ✪

32. AR PAKANKAMAI DĖMESIO MŪSŲ MOKYKLOJE SKIRIAMA: mokykla taiko įvairias priemones padėti mokiniams iš nepalankios socialinės kultūrinės aplinkos ✪

3. Mokinių darbo rezultatus įprasta vertinti dešimties balų sistema. Kokį pažymį Jūs parašytumėte savo mokyklai? Dešimties balų sistema įvertinkite mokyklos veiklos kokybę. Įrašykite.

4. Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų mokyklos mokinių mokymosi pasiekimai ? Įrašykite 2-3 pasiūlymus, ko turėtų imtis mokykla ar atskirų dalykų mokytojai. ✪