Mobiliojo ryšio operatorių komunikacija su vartotojais internetinėje erdvėje.

Gerb. respondente, esu Mykolo Romerio universiteto 4 kurso studentas ir vygdau tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti mobiliojo ryšio operatorių efektyvumą komunikuojant su vartotojais internetinėje erdvėje.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų mobiliojo ryšio operatorius:

Jūsų lytis:

Kokiai amžiaus grupei Jūs priklausote?

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų užimtumas:

Kur Jūs dažniausia pasiekia mobiliojo ryšio operatorių reklama?

Kokį prietaisą Jūs dažniausia naudojate prisijingimui prie interneto?

Kuriuo paros metu dažniausia naudojate internetą?

Kiek laiko praleidžiate internete kasdien?

Ar dažai lankotes savo mobiliojo ryšio operatoriaus tinklalapyje?

Ar naudojates savo mobiliojo ryšio operatoriaus naujienlaiškio paslaugomis?

Koki turinį norėtumete matyti mobiliojo ryšio operatoriaus naujienlaiškyje? (Galimi keli variantai)

Jūsų manymu, kuris mobiliojo ryšio operatorius naudoja daugiausia reklamos internetinėje erdvėje?

Kur dažnai pastebite mobiliojo ryšio operatorių reklama internetinėje erdvėje? (Suskirstykitę pagal dažnumą: 1 -labai retai, 10 - labai dažnai.)

12345678910
Informacinio pobudžio tinklalapiuose (naujienų portalai, laisvalaikio portalai ir kita)
Socialiniuose tinkluose ("Facebook”, “Instagram” ir kita)
Video tinklalapiuose ("Youtube")
Paieškos sistemose ("Google")

Kas labiausia atreipia Jūsų dėmesi mobiliojo ryšio operatorių reklaminiuose pranešimuose internete? (1 - neatkreipia dėmesio visiškai, 10 - labai atkreipia dėmesį).

12345678910
Dažnai matoma reklama
Reklamos vaizdas (nuotrauka).
Reklamos vaizdas ir garsas (video)
Reklamos tekstas
Pastoviai atsinaujinamas reklamos pranešimas
Naujo produkto ar paslaugos pristatymas

Mobiliojo ryšio operatorių reklamos išsamumas internetinėje erdvėje (1- visiškai neišsami, 10 - labai išsami).

12345678910
Informacinio pobudžio tinklalapiuose (naujienų portalai, laisvalaikio portalai ir kita)
Socialiniuose tinkluose (“Facebook”, "Instagram” ir kita)
Video tinklalapiuose ("Youtube")
Paieškos sistemose ("Google“)
El. paštu. (naujienlaiškiai)

Kaip Jūs veikia mobilio ryšio operatorių reklama internete?

Jūsų nuomone, kuri reklamos priemonė Jus labiausia veikia? (Galimi keli variantai)

Ar mobiliojo ryšio operatorių reklama internete yra naudinga Jums?

Ar reklama internete įtakoja Jūsų nuomonę apie mobiliojo ryšio operatoriu?

Jūsų nuomonė bendrai apie mobiliojo ryšio operatorių komunikavimo su vartotojais internete kokybę. (Neprivaloma)