Meno kritika2

13. Pagrįskite atsakymą į 12 klausimą.

  1. na as kiek girdejau, tai i ji tgndiee reikia suleisti svirkstais ir laikyti kazkiek paru, bet tikrai ne sitaip kaip jus daret, kad isskrodi skyle, tada pripili ir pan. Siaip db googlei ir ieskau kiek tgndiees susvirkst ir kiek laiko laikyt. Tai jei kas zinot butu malonu suzinot
  2. apskritai egzistuoja Lietuvoje įtampa tarp žmonių
  3. Nesutarimai del tam tikru issakymo apibreztumo, konfliktas tarp verbalinio ir neverbalinio meno
  4. kiekvienam atrodo, kad jis yra teisus
  5. man neteko matyti tokių situacijų, be to tai menininkui visiškai nenaudinga..,o aš UŽ profesionalą kritiką, nes nemėgstu mėgėjų ar šiaip parašyti pripuolančių žmonių, kurie save ivardija kaip "žinovais",kritika turėtų būti specializuotai ir analizuojama.
  6. Lietuvos mastu beveik neįmanoma išvengti asmeniškumų.
  7. kritikai eina paskui menininkus nedrisdami sau prisipazinti, kad paskui eina, ir vistiek neretai nuklysta.
  8. be kritiku menas netobuletu
  9. -
  10. Nes gali buti neobjektyvus kritikas
  11. Objektyvumas turi but.
  12. Konkurencingumas
  13. Kiekvienas turi dirbti savo darba.
  14. menininkai labai subjektyviai apie save mano..o kritika daznai uzsakoma
  15. Ji egzistuoja visur
  16. Manau, kad įtampa egzistuoja. Šitokia nuomonė susidaro bendraujant tiek su kritikais, tiek su menininkais.
  17. Nemanau kad kam patinka, jei jo darbas vertinamas neigiamai, o tokia galimybė visada yra
  18. truksta autoritetingu kritiku, kurie galetu ir turetu kelti itampa.
  19. Viskas priklauso nuo aplinkybiu,ir kritiko konpetencijos,taip pat argumentu ,ir objektivios nuomones
  20. Ziniaklaidos suformuota nuomone
  21. galbut nezinau
  22. Kai kuriems kritikams sunku islikti objektyviems.
  23. visokiu yra atveju, visokiu yra kritiku...
  24. Jei kritika pozityvi, tai ir požiūris į ją žmogiškas.
  25. Greičiausiai taip, kadangi dauguma "kritikų"- žurnalisto išsilavinimą turintys asmenys, stokojantys kompetencijos konstruktyviai vertinti.
  26. nesusiduriu su profesionaliais kritikais
  27. Įtampa atsiranda dėl interesų konflikto. O labai neigiamų atsiliepimų apie meno kūrinius retai sutinku. Gal dėl to nemanau, kad ji (įtampa tarp dviejų pusių) egzistuoja
  28. tiesiog neteko susidurti su atvejais vizualiajame mene
  29. Žr: http://www.bernardinai.lt/ind ex.php?url=articles/94546
  30. dėl tos pačios priežasties, kuri nurodytą atsakyme į 5 klausimą.
  31. Itampa atsiranda, kai kritikai pernelyg subjektyviai vertina menininko kuryba.
  32. Ilgamete patirtis
  33. Kūrėjai dažniausiai nervinasi, kai jų kūryba vertinama paviršutiniškai.
  34. Tiesiog kritika Lietuvoje, atrodo, apmirusi.
  35. per mazas laukas
  36. Manau jog pas mus tapo labai įprasta vienu metu kalbėti apie skirtingus dalykus.Menininkai nišprusę iki begalybės ir bet kokia teorija jiems šakės,o kritikams visai nepažini intuityvioji meno dvasia.Todėl abiem pusėm reikėtų daugiau geros tarpusavio sąveikos.
  37. Egzistuoja dėl dailės, turinčios daug tūkstančių metų tradiciją ignoravimo, naujumo dėl naujumo vaikymosi, kosmopolitizmo, profesionalumo atmetimo. Apie "menininkus" nieko nežinau kas jie tokie, nes meniškumą įvertina laikas. Visos vizualiosios akcijos, kaip vartotojų visuomenės ir globalizacijos produktai tolimos nuo dailės. Aš joms visai abejingas, kol jos nekalba dailės vardu ir negrobia kas jiems nepriklauso, pvz Dailės parodų rūmų.
  38. neįmanoma vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą
  39. meno kritiku Lietuvoje labai truksta, del to nera ivairoves vertinant, del to atsiranda tendencingi vertinimai ir itampa
  40. nera tiek kritiku,sugebanciu aprepti siuo metu vykstanti menini procesa
  41. Tai normalus reiskinys,jei kalbame apie nesusikalbejima.Todel daznai tampa idomus interviu su menininkais ar ju paciu {menininku}issakytos mintys .Zinoma, visais atvejais turi buti profesionalu.
  42. asmeniskai nesu pajutes
  43. Todėl, kad jie susiskirstę į klanus, suformuotus neprofesionalumo, kokybės kriterijais
  44. Senoji karta tarp uzsakymu musasi taip neprileidziant jaunuju kureju.
  45. Manau, kad privalo egzistuoti kūrybinė įtampa, kaip varomoji jėga
  46. lietuvoje mazai profesionaliu meno kritiku. lietuvoje kritiniai straipsniai neturi dideles reiksmes meno rinkoje.
  47. Kritika neigiamai veikia kūrėjo emocijas,jeigu ji nėra objektyvi
  48. Lietuvoje nera tokiu itakingu kritiku, kaip kad yra menininku. Kritikos kokybe nepatenkina esancio meninio lauko.
  49. itampa kyla is pavydo ar provincialumo...tarp kritiku yra kita beda.....yra pulkelis moteriskiu kurios specializuojasi meno kritikoje.Kaip minejau, vienos raso tik uz pinigus, kitos stebi meninius proverzius ir raso salyginai saziningai,ne pagal uzsakymus ir issankstine nuomone..ar pletku veikiami...Manau kad truksta pastebimos menotyrininku veiklos. kur pvz knygos, kaip Vilnius tapyboje., Jura tapyboje, ar Moteris daileje...ir taip toliau...kiek nuostabiu temu.,kiek yra genialiu kuriniu...niekas ju nemato...jei nera jau kelioms kartoms kur paziureti 20 amz tapybos, tai ka galima kalbeti apie jos poveiki ar auklejamaji, svietejiska pobudi...Nrea siandien daug menininku is pasaukimo ar bent salyginai padoriu...kepa kaip dzinsus paveiksliukus tik del pinigu ir nuolatos tenkina miescioniu skoni,,,Reta tokiu kaip Vidas Poska ar dar keletas...taip dabar, gan paskubomis Jums pasakyciau
  50. Visi savo vietoje , ir kekvienam pakanka vietos po saile. Dirbtinai kurstoma įtampa bendradarbivimo neskatina. Iš kritikų pusės norėtūsi tik objektyvumo ir profesionalumo.
  51. Kai aš buvau jaunas meno kritikai-komjaunuoliai sakydavo, kad kapitalistinis menas blogas o tarybinis menas geras, nes teisingas. Dabar niekas iš esmės nepasikeitė, tiktai tarybinis menas pasidarė blogas o kapitalistinis- geras.
  52. Įtampos nepastebiu, nes, manau, daugiausia kritikos tekstų yra kūrybiniai, interpretacinia,ir labai retai pasitaiko menininką vertinančių tekstų.
  53. Tai gyvas reiskinys, kaip seimoje. Emocijos neisvengiamos.
  54. nežinau
  55. ?
  56. pati zinai,,kam dar burna ausint
  57. Dauguma kūrėjų vertina kritikus pagal jų reiškiamas mintis,bet rasti minčių kritikų tekstuose darosi vis sunkiau
  58. Nes teigiama kritiku nuomone neretai būna įtakota asmeninės simpatijos ar draugystės ryšių
  59. Yra daug tokiu kuriu kritikas nepagyria užpyksta
  60. Kritikams tampa nebeįdomi vertinamoji kritikos funkcija, „užsimėgaujama“ pačiu savimi it rekstu
  61. nevisada pritariu perskaitytai nuomonei,kritikai turėtų žengti į priekį su naujom idėjom, turėtų kelti meninikų dvasią. Svarbi gili laikmečio analizė, kokiame kontekste kuria dailininkas.
  62. Kad i ka sakytu kritikas, visuomet lieku istikimas savo kurybos principams. Mane domina tik kaip, kritikas- ziurovas priima mano kurinius.
  63. Juk visi jie tik žmonės:-) su savo asmeniniais pomėgiais. Būtų net keista jeigu ta "įtampa" neegzistuotų.
  64. Kadangi kiekvienam menininkui Lietuvoje svarbu sulaukti nors kiek dėmesio, nes rinka perpildyta, nemanau kad įtampa egzistuoj. nebent noras įtikti meno kritikui vienaip ar kitaip.
  65. Tai mano subjektyvi nuomone, as nesu ambicingas, todel kritika vertinu palankiai ir is jos stengiuosi isgauti nauda tobulejant.
  66. nes vertinant,kritikai turi geriau pazinti meninka ir jo kuryba
  67. Šiais laikais atsirado kažkokia idiotiška meno teoretikų rūšis- "kuratoriai".Dažnai tie kuratoriai lemia,kas dalyvauja parodose,kas ne.Ir aplamai kas gerai,kas ne.Atrodo ,kad meną kuria ne dailininkai o kuratoriai.Dažnai kuo prastesnė paroda,tuo platesnė kuratoriaus ar menotyriniko anotacija.
  68. Juntana pagal darbu atrankas i parodas
  69. Meno kritikai intensyviai nebendrauja su menininkais. Nutolsta.Dazniausia problema, kad kritikas daznai mano zinantis viska daug geriau nei patys menininkai. Ir daznai pretenduoja jais tapti. Arba tampa kritiku, neissipildzius svajonei tapti menininku. Aisku konceptualiame mene kritikai puikiai perzenge sia riba ir isbando save. Daznai lydinciais tekstais bandydami konpensuoti meninio profesionalumo stoka.