Medijų technologijų naudotinumas

Esu Vilniaus Universiteto II magistratūros kurso komunikacijos mokslų studentas. Rašau baigiamąjį darbą apie interaktyviųjų medijų naudotinumą (angl. usability), kuriame nagrinėju medijų technologijų raidą ir kokie naudotinumo apsektai galėjo turėti įtakos naujų – interaktyvių medijų įsigalėjimui medijų sistemoje.

Interaktyviosios, internetu grįstos medijos (kompiuteriai, nešiojamieji kompiuteriai, išmanieji telefonai, planšetės, el. skaityklės ir pan.) – sparčiai populiarėjančios technologijos, tad šiuo tyrimu siekiu išsiaiškinti priežastis, kuo jos pranašesnės už tradicines medijas, kodėl naudotojai renkasi el. skaitykles vietoje paprastų knygų, žiūri YouTube, o ne tradicinę televiziją ir panašiai.

 

Atsakydami į klausimus pažymėkite vieną (jei nenurodyta kitaip) Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Gauti rezultatai bus panaudoti tik mokslo tikslams.

1. Kaip dažnai naudojate tradicines medijas?

2. Kaip dažnai naudojate interaktyvias medijas?

3. Šiame bloke pateikti teiginiai apie darbo efektyvumo skatinimą. Įvertindami teiginius interaktyviąsias medijas (IM) lyginkite su tradicinėmis medijomis.

4. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviiųjų medijų (IM) panaudojimą laisvalaikiui (socialiniai tinklai, filmų žiūrėjimas, žaidimai ir pan.).

5. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviąsias medijas (IM) kaip tarpasmeninio bendravimo priemones

6. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviąsias medijas (IM) kaip savirealizacijos priemones.

7. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviųjų medijų (IM) patikimumą.

8. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviųjų medijų (IM) patogumą naudoti.

10. Šiame bloke pateikti teiginiai apie interaktyviųjų medijų (IM) pagalbą valdant informaciją

11. Jūsų amžius (m.):

  1. 25
  2. 23
  3. 26
  4. 22
  5. 20
  6. 28
  7. 25
  8. 27
  9. 27
  10. 26
…Daugiau…

12. Jūsų lytis

13. Jūs esate:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą