MBT avalynės įvedimas į rinką

Ši apklausa yra sudaryta tam, kad išsiaiškinti MBT avalynės poreikį. Rinkos tyrimą atlieka finansų ekonomikos studentai. Ši apklausa yra anoniminė, visi duomenys konfidencialūs ir bus panaudoti tik apibendrintai galutinei duomenų analizei.Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų gyvenamoji vieta ✪

Kuo užsiimate? ✪

Kokios yra Jūsų vidutinės mėnesio pajamos? ✪

Kokiomis priemonėmis stengiatės pagerinti savo fizinę būklę? (Galimi keli atsakymo variantai) ✪

Su kokiomis problemomis dažniausia tenka susiduti dėvint įvairią avalynę? (Galimi keli atsakymo variantai) ✪

Kokia avalynės savybė, į kurią atsižvelgtumėte prieš pirkdami batus, Jums atrodo svarbiausia? ✪

Pažymėkite svarbumą nuo 1 iki 5 ( 1 - visai nesvarbu, 5 - labai svarbu)
12345
Kaina
Dizainas
Komfortas (ar batai patogūs)
Gamintojas (pvz. Nike, Puma ir kt.)
Kokybė

Ar žinodami, kad avalynė pasižymi teigiamų fiziologinių poveikių Jūsų organizmui gausa, sutiktumėte už ją mokėti kelis šimtus litų? ✪

Ar teko ką nors girdėti apie MBT (Masai Barefoot Technology) avalynę? ✪

Ar jaučiate poreikį apie MBT (Masai Barefoot Technology) avalynę sužinoti daugiau? ✪

Kiek sutiktumėte mokėti už avalynę, kurią dėvint dirba ir kartu stiprėja pilvo, kojų ir sėdmenų raumenys? ✪