MB „Bilrenta“ klientų lojalumo didinimas

Laba diena,

Aš esu Simona Šedytė, SMK Aukštosios mokyklos tarptautinio verslo ir komunikacijos III kurso studentė. Šiame tyrime siekiu nustatyti MB „Bilrenta“ klientų lojalumo didinimo galimybes. Jūsų nuomonė yra svarbi, nes tik ji gali padėti naujai įkurtos automobilių nuomos įmonei priimti tinkamus sprendimus klientų lojalumo didinimui.

Ši anketa yra visiškai anoniminė ir Jūsų duomenys bus naudojami tik šio baigiamojo darbo analizei.

Teisingą atsakymą pažymėkite „X“, tačiau kai kur gali reikėti ir rašytinio teksto.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kokia Jūsų lytis?

Kaip dažnai naudojates MB "Bilrenta" paslaugomis?

Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?

Įvertinkite šiuos teiginius.

1- visiškai nepritariu; 3- neturiu nuomonės; 5- visiškai pritariu.

12345
Aš dažnai dalyvauju lojalumo programose
Lojalumo programos skatina mane būti lojaliu organizacijai
Aš gaunu finansinę naudą iš lojalumo programos
Aš gaunu emocinę naudą iš lojalumo programos
Lojalumo programos, tai įmonės padėka už partnerystę

Kas Jus labiausiai skatintu ir toliau naudotis įmonės paslaugomis?

Galimi keli atsakymo variantai.

Kokie šių veiksnių Jus dažniausiai skatina būti lojaliais įmonei?

Galimi keli atsakymo variantai.

Įvertinkite MB „Bilrenta“ įmonę pagal šiuos lojalūmą skatinančius aspektus.

1- labai blogai; 3- neturiu nuomonės; 5- labai gerai.

1
5

Įvertinkite šiuos teiginius apie įmonę MB "Bilrenta"

1- visiškai nepritariu; 3- neturiu nuomonės; 5- visiškai pritariu.

12345
Aš mėgstu šią įmonę
Aš teigiamai vertinu šią įmonę
Aš palaikau šią įmonę
Man nėra sunku rekomenduoti šią įmonę
Aš prisirišęs prie šios įmonės
Aš visada naudosiuosi tik šios įmonės paslaugomis

Ar pritariate šiems teiginiams pasinaudojus įmonės MB "Bilrenta" paslaugomis?

1- visiškai nepritariu; 3- neturiu nuomonės; 5- visiškai pritariu

12345
Rekomenduočiau įmonę draugams ar artimiesiems.
Siūlyčiau naujas idėjas įmonei.
Testuočiau įmonės naujienas.
Dalyvaučiau apklausose.
Išreikščiau nepasitenkinimą dėl paslaugos kokybės tam, kad įmonė galėtų tinkamai reaguoti ir spręsti problemas.
Dar kartą pasinaudočiau įmonės paslaugomis

Kuri iš šių strategijų Jus paskatintu išlikti lojaliu įmonėi MB "Bilrenta"?

Galimi keli atsakymo variantai.

Ačiū už Jūsų atsakymus.