MB "011" Nekilnojamasis turtas įmonės kuriamo marketinginio turinio nauda vartotojams

Gerb. Respondente, esu Kauno kolegijos, pardavimų ir marketingo 2 kurso studentas ir atlieku anketinę apklausą, kurios tikslas yra išsiaiškinti koks yra MB "011" nekilnojamasis turtas kuriamo marketinginio turinio naudingumas vartotojams. Apklausa yra anoniminė, surinkta informacija bus apibendrinta, naudojama tik mokymosi tikslais ir viešai nepublikuojama. 

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kur dažniausiai ieškote informacijos apie nekilnojamąjį turtą?

Kokius socialinius tinlus naudojate dažniausiai?

Kokia nekilnojamojo turto reklama Jums yra priimtiniausia?

Kokiu formatu nekilnojamojo turto reklama socialiniuose tinkluose Jums yra priimtiniausia?

Ar esate girdėję apie įmonę MB "011" Nekilnojamasis turtas?

Ar sekate įmonę MB "011" nekilnojamasis turtas socialiniuose tinkluose? Jei taip, kuriuose?

Ar Jūsų nuomone MB "011" nekilnojamasis turtas socialiniuose tinkluose skelbiamas informacijos kiekis yra pakankamas?

Kokia informacija MB "011" nekilnojamasis turtas socialinėse medijose Jums yra aktualiausia? (Kiekvienam teiginiui priskirkite variantą, kuris Jums atrodo tinkamiausias)

Labai aktualiAktualiNeaktualiVisai neaktuali
Vaizdo įrašai apie statomus naujus projektus
Nuotraukos iš projektų
Parduodamų objektų nuotraukos/vaizdo įrašai
Klientų atsiliepimai
Atvirų durų renginiai

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūsų gyvenamoji vieta?