Mažmeninės prekybos konkurencijos dinamika

Anketa skirta tik viduriniojo ir aukštesniojo (auksčiausio) lygio mažmeninių įmonių vadovams.

1. Koks prekių asortimentas vyrauja Jūsų organizacijos mažmeninės prekybos įmonėse?

2. Ar Jūsų manymu, svarbi parduotuvės geografinė vieta organizacijos konkurencingumui?

3 Pasirenkant parduotuvės vietą buvo atlikti tyrimai:

4. Kokie ištekliai svarbūs Jūsų organizacijoje?

5. Kokiai veiklos sričiai Jūsų įmonėje labiausiai reikėtų investicijų?

6. Ar Jūsų organizacijoje vyksta darbuotojų mokymas, jei taip, tai kokie ir kaip tai daroma?

    …Daugiau…

    7. Kas tiekia prekes Jūsų mažmeninės prekybos įmonei?

    8. Ar Jūsų organizacija verslo klausimais konsultuojasi Lietuvoje arba žinių ieško užsienio šalyse?

    9. Kokia dažniausiai yra Jūsų įmonėje diegiamų naujovių prigimtis?

    10. Pirkėjai perka prekes Jūsų parduotuvėse, nes:

    11.Apibūdinkite konkurenciją mažmeninės prekybos sektoriuje:

    12. Kuo dažniausiai konkuruojama jūsų prekių rinkoje?

    13. Kokie barjerai būtų svarbiausi, norint patekti į šaką, kurioje veikia Jūsų organizacija?

    14.Nurodykite tris svarbiausius dalykus (prielaidas), nuo kurių Jūsų įmonės veikla taptų sėkmingesnė

      …Daugiau…

      15. Koks turėtų būti Vyriausybės vaidmuo didinant Jūsų sektoriaus konkurencingumą?

        …Daugiau…

        16.Jūsų mažmeninės prekybos įmonę/ įmonių tinklą sudaro:

        17. Darbuotojų skaičius Jūs organizacijoje:

        18. Metinė apyvarta (Lt.)

        Dėkoju už sugaištą laiką!

          …Daugiau…
          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą